کد خبر : 2079930 | 06 آبان 1403 ساعت 13:40 | 16.6K بازدید | 8 دیدگاه

ورود کمیته انضباطی به ماجرای قومیتی در قم؛

بازیکنی که فحش خورد، بیشتر جریمه شد (عکس)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال در قم آرایی را صادر کرد که طی آن تیم میزبان و بازیکن مهمان را به جریمه نقدی محکوم نمود.

بازیکنی که فحش خورد، بیشتر جریمه شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ده روز پس از اتفاقات و شعارهای به اصطلاح قومیتی در دیدار تیم‌های کلینیک ایرانیان قم و مس سونگون ورزقان از هفته هشتم لیگ برتر که در آن طرفداران تیم میزبان پس از گلزنی فرهاد فخیم و خوشحالی بعد از گل این بازیکن بسیار جوش آوردند و شعارهایی علیه کاپیتان مسی‌ها سر دادند، باعث صدور بیانیه‌هایی از سوی باشگاه تبریزی و همچنین واکنش‌های بسیار زیادی در فضای مجازی در پی داشت. این موضوع در ادامه کِش پیدا کرد و عوامل هر دو باشگاه در مصاحبه‌های گوناگون طرف مقابل را مقصر این اتفاقات قلمداد می‌کردند.‌

2101055

بولت زیر مجموعهبا این حال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح امروز آرایی را پیرامون این ماجرا صادر کرد که در ادامه خواهید خواند؛

بولت زیر مجموعهتیم کلینیک ایرانیان قم به دلیل تخلفات تماشاگران و فحاشی به بازیکن تیم مقابل طبق ماده ۸۶ به ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد. این رای قابل اجرا و قطعی است.

بولت زیر مجموعهفرهاد فخیم بازیکن تیم مس سونگون ورزقان را به دلیل رفتار غیر ورزشی که موجب تحریک تماشاگران تیم مقابل گردید و طبق ماده ۶۴ به ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی که با توجه به قطعیت یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه 3947 مورخ 1403/07/07 نیز اجرا می‌گردد. این رای قابل اجرا و قطعی است.

دیدگاه‌ها