کد خبر : 2079929 | 06 آبان 1403 ساعت 13:38 | 17.3K بازدید | 38 دیدگاه

روبن دیاز:

باید جایزه توپ طلا را به رودری بدهند!

روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی، معتقد است که رودری باید جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ را از آن خود کند.

باید جایزه توپ طلا را به رودری بدهند!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ قرار است دوشنبه شب این هفته در شهر پاریس و به میزبانی مجله فرانس فوتبال برگزار شود و بسیاری از فوتبال‌دوستان و اهالی رسانه‌ها بی‌صبرانه منتظر هستند تا با برنده نهایی این جایزه که بحث بسیاری درباره آن وجود دارد آشنا شوند.

وینیسیوس جونیور به دلیل عملکرد درخشانی که در ترکیب رئال مادرید در فصل گذشته داشت و به این تیم برای کسب دو قهرمانی ارزشمند در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد به عنوان مدعی اصلی کسب این جایزه شناخته می‌شود و این در حالی است که رودری هم با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی و قهرمانی در جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با تیم ملی اسپانیا از شانس بالایی برخوردار است.

2101054

روبن دیاز در گفت‌وگو با ESPN برزیل در پاسخ به سوالی درباره برنده احتمالی توپ طلا اظهار داشت: «رودری باید توپ طلا را ببرد! او فصلی فوق‌العاده و درخشان داشته است. نه یک فصل... چند فصل متوالی. او قهرمان یورو شد و این چیزی نیست که در هر نسلی پیدا شود. او بدون هیچ تردیدی بازیکنی بسیار خاص است.»

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که وینیسیوس جونیور به عنوان برنده جایزه انتخاب شده و دوشنبه شب قرار است آن را در پاریس دریافت کند اما باید تا اعلام رسمی نام برنده توپ طلای ۲۰۲۴ منتظر ماند.

دیدگاه‌ها