کد خبر : 2079924 | 06 آبان 1403 ساعت 13:20 | 7.7K بازدید | 14 دیدگاه

پپ: روی هر توپ باید برای هالند پنالتی بگیرند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تعداد خطاهای انجام شده روی ارلینگ هالند بسیار زیاد است.

پپ: روی هر توپ باید برای هالند پنالتی بگیرند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبروی ساوتهمپتون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و هالند با گلی که در دقیقه پنجم این بازی به ثمر رساند بار دیگر ناجی تیمش شد.

اما این ستاره نروژی در طول این بازی فرصت‌های زیادی برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد اما نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند و همین باعث شد که انتقادهایی از او و عملکردش در این دیدار مطرح شود و حتی به نظر می‌رسد که خودش هم از نمایشی که در این بازی داشته است به هیچ وجه راضی نیست.

با این حال، گواردیولا در گفت‌وگو با اسکای اسپورت از این بازیکن دفاع کرد و اظهار داشت: «شرایط برای هالند آسان نیست چون هر سانتر در واقع یک پنالتی روی هالند است. همه بازیکنان حریف او را می‌کشند. ما موقعیت بیشتری ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم، با این حال حضور هالند در زمین همیشه تضمینی برای ما است.»

هالند با گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌هایش در لیگ برتر را به عدد ۷۴ برساند که یک گل بیشتر از گابریل ژسوس است و این در حالی است که او ۱۴۳ بازی کمتر از او در این مسابقات انجام داده است.

دیدگاه‌ها