کد خبر : 2079919 | 06 آبان 1403 ساعت 13:01 | 6.9K بازدید | 39 دیدگاه

هدفمان جمع بازی کردن و گل نخوردن نیست؛

سعید دقیقی، چهار روز فرصت و سه گل به استقلال!

سعید دقیقی تنها چهار روز فرصت داشت داشت تا بازیکنان خیبر را برای دیدار حساس برابر استقلال آماده کند.

سعید دقیقی، چهار روز فرصت و سه گل به استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم‌آباد پس از تغییرات پرتعداد در کادر فنی، تنها چهار روز زمان داشت تا با سرمربی جدید خود، سعید دقیقی، آماده دیدار حساس با استقلال شود، آن هم در شرایطی که این تیم در هشت هفته نخست لیگ تنها یک پیروزی کسب کرده بود و بازیکنان شرایط روحی مناسبی برای این دیدار نداشتند.

خیبری‌ها در شرایطی خاص وارد دیدار با استقلال شدند اما در نهایت توانستند با نتیجه ۳-۱ پیروز شوند و با سه امتیاز زمین را ترک کنند؛ نتیجه‌ای که نه‌تنها اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داد، بلکه بار دیگر انرژی و انگیزه را به اردوی تیم این تیم و حتی هواداران برگرداند.

باشگاه خیبر امروز و پس از این برد ارزشمند، ویدیویی از نخستین جلسه تمرینی تیم با سرمربی جدید منتشر کرد. این ویدیو نشان می‌دهد سعید دقیقی با کلامی انگیزشی و مصمم بازیکنان را برای این دیدار آماده کرده و از همان ابتدا تأکید کرده بود که بازیکنان نباید به هیچ نتیجه‌ای جز برد فکر کنند.

او در این جلسه به بازیکنانش گفت: «چند نکته را همین الان با یکدیگر بررسی کنیم که کارمان را شروع کنیم. شنبه بازی خیلی مهم داریم، از الان فقط ذهن‌تان را بگذارید که باید ببرید. هیچ تعارفی با هیچکس نداریم؛ اینکه برویم جمع بازی کنیم، گل نخوریم و ... نداریم، باید ببریم. پس با این ذهنیت جلو می‌رویم.»

سرمربی خیبر که در این ویدیو بسیار پرانگیزه به نظر می‌رسد، در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: «اینجا این همه تماشاگر می‌آید و تیم شما هم تیم خوبی است. باید ببرید. پس اولین برد خانگی‌مان را انشالله شنبه به دست می‌آوریم. اصلا به این موضوع شک نکنید.»

خیبر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، روز گذشته با پیروزی در دیدار با استقلال ۹ امتیازی شد و بالاتر از آبی‌ها در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت؛ اتفاقی که کمتر کسی تصور آن را می‌کرد.

دیدگاه‌ها