کد خبر : 2079914 | 06 آبان 1403 ساعت 12:28 | 72.7K بازدید | 140 دیدگاه

آفساید، آفساید و بازهم آفساید

پیام کنایه‌آمیز بارسا که رئال را عصبانی کرد

بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به رئال مادرید ضربه سنگینی زد، در دیداری که میزبان در تله آفسایدگیری هانسی فلیک گرفتار شد و همین بهانه‌ای برای یک پست طعنه‌آمیز شد.

پیام کنایه‌آمیز بارسا که رئال را عصبانی کرد

به گزارش "ورش سه"، بارسلونا در اولین ال کلاسیکو با هدایت هانسی فلیک به رئال مادرید ضربه‌ای جدی وارد کرد. فلیک که به اصول خود وفادار مانده بود، با یک پیروزی قاطع (۰-۴ در سانتیاگو برنابئو، یک خاطره به یادماندنی را ثبت کرد.

این مربی آلمانی با طرح تاکتیکی ریسکی خود نتیجه خوبی گرفت. صحبت‌های زیادی درباره خطر قرار دادن خط دفاعی در موقعیت بالا به‌خاطر سرعت امباپه و وینیسیوس وجود داشت، اما با این حال فلیک مسیر خود را تغییر نداد و کوبارسی، اینیگو مارتینز، کنده و بالده بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه دادند و بازیکنان رئال مادرید را به طور مداوم در موقعیت آفساید قرار دادند.

2101024

به طور خاص، بازیکنان مادریدی ۱۲ بار در موقعیت آفساید قرار گرفتند و بارسلونا نشان داد که چرا بهترین تیم لالیگا در این زمینه است.

این واقعیت به بارسا این امکان را داد تا پیامی کنایه‌آمیز را در صفحه رسمی ایکس خود منتشر کند. پستی که هواداران رئال را عصبانی کرد: «آفساید، فرقی نمی‌کند چه زمانی این را بخوانید.»، پیام همراه با عکسی از کمک‌داور بود که پرچم را بالا برده و هانسی فلیک و کارلو آنچلوتی نیز در پس‌زمینه دیده می‌شوند.

دیدگاه‌ها