کد خبر : 2079913 | 06 آبان 1403 ساعت 12:29 | 60.8K بازدید | 71 دیدگاه

رامین رضاییان، تنها هدف تماشاگران خرم آبادی!

هواداران خیبر در دیدار برابر استقلال حضور پرشوری در استادیوم تختی خرم‌ آباد داشتند.

رامین رضاییان، تنها هدف تماشاگران خرم آبادی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم‌ آباد روز گذشته تحت هدایت سرمربی جدید خود، سعید دقیقی، موفق شد با نتیجه ۳-۱ استقلال را در ورزشگاه تختی خرم‌آباد شکست دهد. این پیروزی، در شرایطی رقم خورد که خیبر در هشت هفته ابتدایی لیگ تنها یک پیروزی به دست آورده و دو سرمربی (رضا مهاجری و مارکو اورلیو) را از سمت خود برکنار کرده بود و این اولین بازی خیبر با هدایت سرمربی سومش در این فصل بود که با پیروزی پرگل این تیم به پایان رسید.

هواداران خیبر در این بازی حمایت پرشوری از تیم خود داشتند و فضایی جالب را  در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ایجاد کرده بودند. این در حالی است که در بسیاری از شهرها، معمولاً هواداران هنگام بازی با تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، به سمت تشویق تیم‌های مهمان متمایل می‌شوند، اما خرم‌ آبادی‌ها به‌شدت از تیم خود حمایت کردند و نقش مهمی در موفقیت تیم خود در این مسابقه داشتند.

2101027

خیبر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌‌گذارد، از ابتدای فصل تاکنون در تمامی مسابقات از حمایت هواداران خود برخوردار بودند، اما این بازی اوج حمایت خرم‌ آبادی‌ها از این تیم بود و روزی تاریخی را در ورزشگاه تختی رقم زد.

پس از هر گلی که خیبر در این دیدار به ثمر می‌رساند، جو ورزشگاه تختی خرم‌آباد به اوج هیجان می‌رسید و هواداران با تشویق‌های شدید خود باعث تقویت روحیه تیمشان می‌شد. این جو پرشور تا پایان بازی ادامه داشت و پس از سوت پایان، هواداران این پیروزی را همراه با بازیکنان و کادرفنی خود جشن گرفتند.

2101028

نکته جالب در این بازی، بی‌توجهی هواداران خیبر به حواشی و جنجال‌هایی بود که پیش از مسابقه به دلیل انتشار پوستر بازی ایجاد شده بود. با وجود این حواشی، هواداران خیبر واکنش خاصی به آن نشان ندادند و تنها علیه رامین رضاییان موضع‌گیری کردند.

در این دیدار، تعدادی هواداران استقلال نیز در ورزشگاه حضور داشتند، اما بیشتر از آنکه به تشویق تیم‌شان بپردازند، به مدیریت باشگاه اعتراض کرده و علیه آن شعار دادند. جالب اینکه در لحظاتی از بازی، هواداران خیبر شعارهایی علیه هواداران لرستانی حاضر در استادیوم که برای تشویق استقلال آمده بودند، سر دادند و شعارهایی همچون «هوادار بی‌غیرت نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» را تکرار کردند؛ شعارهایی که نشان‌دهنده تعصب شدید هواداران خیبر به تیم‌شان بود.

2101029

دیدگاه‌ها