کد خبر : 2079895 | 06 آبان 1403 ساعت 11:23 | 68.4K بازدید | 66 دیدگاه

نارضایتی شدید در لحظه انفجار شادی

واکنش عجیب، جشن گل دوم پرسپولیس زهر شد

دنبال‌کنندگان فوتبال در ایران باید با خلق‌ و‌ خوی خاص سرمربی پرسپولیس کنار بیایند.

واکنش عجیب، جشن گل دوم پرسپولیس زهر شد

به گزارش "ورزش سه"، در لحظاتی که هواداران پرسپولیس از گل زیبای وحید امیری و چیپ او لذت می‌بردند، کارگردان تلویزیونی در تلاش برای پیدا کردن دوربینی روی گاریدو بود تا واکنش او به ضربه دیدنی ستاره محبوبش را بگیرد اما سرمربی اسپانیایی قرمزها برخلاف پیش‌بینی کارگردان تلویزیونی و احتمالا طرفداران پرسپولیس، تمایلی برای پیوستن به حلقه شادی نداشت و دغدغه دیگری را دنبال می‌کرد.

ویدئو: 356930

زمانی که دوربین روی سرمربی پرسپولیس قفل شده بود، او با عصبانیتی باورنکردنی به سمت بازیکنان تیمش غرولند می‌کرد و بر سر آنها فریاد می‌زد و احتمالا بابت صحنه پیش گل و اشتباه مدافعان پرسپولیس، آنها را مواخذه می‌کرد. او در این لحظات با زبانی تند و اشارات دست اشتباهات مدافعان تیمش را به آنها یادآور می‌شد و چیزی را به آنها تذکر می‌داد که احتمالا در تمرین مرور کرده بود، آن‌هم در شرایطی که بازیکنان در آن‌سوی زمین وحید امیری را در آغوش خود می‌فشردند.

2100990

بولت تراکتورجالب اینکه حالا در تصاویر گرفته شده از دوربین تلویزیون در این لحظه، افشین پیروانی هم از این واکنش عجیب گاریدو شگفت‌زده و کمی دورتر از او، تنها با نگاهش سعی می‌کند ماجرا را دنبال کند. او به این سبک گاریدو آشناست، مربی‌ای که عقیده دارد بازیکنان را باید تشنه نگه داشت و آنها نباید یک لحظه هم بابت موفقیت‌‌های آنی (مثل این گل) بیش از اندازه خوشحال باشند بلکه مدام باید خود را آماده موقعیت و موفقیت بعدی کنند. کاری که او در زمان تعویض‌ها هم انجام می‌دهد و همیشه هم کمی توپ و تشر کنار زمین در آستین اوست.

2100991

در ادامه مربی گلرهای پرسپولیس هم وارد صحنه می‌شود و به بازیکنان این تیم یادآوری می‌کند که هنوز چهار دقیقه از وقت (اضافی) بازی باقی مانده و این زمانی است که گاریدو پشت به زمین غرولند خود را به سمت نیمکت ادامه می‌دهد تا خنده از صورت ذخیره‌های خوشحال پرسپولیس فرار کند!

2100992

گاریدو البته پیش از این هم چنین برخوردهایی با بازیکنان پرسپولیس داشته و اساسا به عنوان یک سرمربی جدی، تندخو و منضبط شناخته می‌شود که ابایی از اینکه خشونت آنی خود را جلوی دوربین‌های تلویزیونی نشان دهد و در مطبوعات از شاگردانش انتقاد کند، ندارد. کمااینکه در نشست‌های مطبوعاتی (مثل همین قبل و بعد مسابقه شمس آذر) او یک‌سره با خبرنگاران به سروکله زدن پرداخت.

2100993

این اولین واکنش گاریدو به صدرنشینی تیمش بود که نشان می‌دهد او به هیچ وجه نسبت به جایگاه تیمش اطمینان ندارد و با تشر به بازیکنانش سعی می‌کند تا آنها را نسبت به مسئولیتی که برعهده دارند، حساس‌تر کند. صد البته چیزی که در پرسپولیس پنهان نگه داشته شده این است که او این تندی را تا کجا با خود حمل می‌کند و تا چه حد انرژی مثبت فضای پس از پیروزی را با این نگاه سخت‌گیرانه کاهش می‌دهد.

دیدگاه‌ها