کد خبر : 2079892 | 06 آبان 1403 ساعت 11:12 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه پالایش نفت سرانجام بسته ماند؛

اولین کلین‌شیت تیم لیگ برتری در تاریخ

تیم پالایش نفت اصفهان با اولین حضور خود در لیگ برتر، سرانجام موفق شد در هفته نهم قاب توری‌اش را مقابل کلینیک ایرانیان قم مهر و موم کند.

اولین کلین‌شیت تیم لیگ برتری در تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نوپای اصفهانی که با اولین فصل حضورش در لیگ برتر بسیار حرفه‌ای قدم برداشته و بازار نقل و انتقالات را پس از گهرزمین سیرجان قبضه کرد، با پشت سر گذاشتن هشت هفته و بالا و پایین شدن در جدول لیگ برتر، سرانجام موفق شد اولین کلین‌شیت تاریخ خود را مقابل کلینیک ایرانیان قم ثبت کند. اصفهانی‌ها که حمایت ویژه‌ای از رضا صادقی، مربی تیم در روزهای تاریک فصل داشتند، با نتیجه یک بر صفر مهمان شگفتی‌ساز قمی را با شکست بدرقه کردند و با کسب سومین پیروزی فصل و در مجموع با 9 امتیاز جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص دادند.

2100986

نکته جالب، اولین کلین‌شیت آن‌ها با عملکرد قابل قبول عباس علیپور دروازه‌بان دوم خود به ارمغان آمد و از این حیث نسبت به بسیاری از تیم‌ها بزرگ از جمله مس سونگون ورزقان صدرنشین فعلی سبقت گرفتند. پالایش نفت تا به اینجای فصل هرگز به یک امتیاز قناعت نکرده است و همچنین با توجه به تاکتیک سراسر هجومی کمی در دفاع آسیب‌پذیر ظاهر شده‌اند و 28 گل دریافت کرده‌اند.

بازیکنان مطرحی از جمله فرهاد توکلی، بهداد شیخ‌احمدی و طاها نعمتیان با سابقه حضور در تیم ملی و تورنمنت‌های جهانی و آسیایی با پیراهن پالایش نفت در لیگ برتر توپ می‌زنند و بر این باورند که اگر درست تنظیم شوند کیفیت و قابلیت لازم برای حضور در جمع تاپ سیکس فصل را دارند.

2100987

بازی بعدی پالایشی‌ها در هفته دهم برابر فولاد هرمزگان است که قطعا چالش سختی را در خانه حریف پیش‌ روی خواهند داشت. اما با این حال، ثبت اولین کلین‌شیت برای بازیکنان و کادرفنی بسیار دلگرم کننده بوده است.

دیدگاه‌ها