کد خبر : 2079887 | 06 آبان 1403 ساعت 10:58 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

با جدایی از آکادمی شباب الاهلی

جوان‌ترین لژیونر فوتبال ایران معارفه شد!

روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی پیرامون حضور یک لژیونر 16 ساله ایرانی در لیگ بزرگسالان امارات منتشر شد.

جوان‌ترین لژیونر فوتبال ایران معارفه شد!

به گزارش "ورزش سه"، پیگیری بیشتر این خبر نشان می‌دهد که این بازیکن در لیگ دسته دوم امارات و تیم گاردنز یونایتد حضور دارد و به جمع انبوه بازیکنان ایرانی جوانی پیوسته که رویاهای خود را از فوتبال امارات دنبال می‌کنند.

جالب است بدانید مهدی مهدوی‌کیا نیز در تیم جدید خود که در لیگ دسته اول امارات است، تعدادی از بازیکنان ایرانی را جای داده که اغلب آنها در سنین زیر ۲۱ ساله حضور دارند و تلاش می‌کنند تا با هدایت مهدوی‌کیا به نتایج خوبی در تیم الجزیره الحمرا برسند.

اشکان فیاض‌پور هم که فصل گذشته آکادمی شباب الاهلی حضور داشت، این فصل به تیم دیگری در امارات رفته تا در 16 سالگی به جمع انبوه بازیکنان ایرانی بپیوندد که در سطح بزرگسالان امارات کار خود را دنبال می‌کنند.

2100981

این تیم در فصل جدید دو بازی انجام داده و به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای صعود به لیگ یک داشته باشد اما به هر حال بازیکن ایرانی این تیم تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط را به سود خود تغییر دهد.

این در حالی است که فوتبال امارات در سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری روی آکادمی و فوتبال پایه مسیری جدید را برای استعدادیابی طی کرده که باید دید در سال‌های آینده چه نتایجی خواهد داد، آنها همین حالا حدود ۲۰ باشگاه با مدرسه فوتبال که در تمام رده‌های سنی مشغول فعالیت هستند.

دیدگاه‌ها