کد خبر : 2079886 | 06 آبان 1403 ساعت 10:55 | 22K بازدید | 8 دیدگاه

گولسیانی با نیلسون همسایه شد

گئورگی گولسیانی برای هفتاد و سومین بار در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت.

گولسیانی با نیلسون همسایه شد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در حالی موفق به بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس با همکاری مدافعان و دروازه‌بان تیمش شد که در این بازی به رکوردی خاص رسید و تبدیل به دومین بازیکن خارجی باسابقه پرسپولیس شد.

گولسیانی که سومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان تهرانی را پشت سر می‌گذارد، در این دیدار برای هفتاد و سومین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید و در کنار نیلسون جونیور، دروازه‌بان برزیلی سال‌های نه چندان دور این تیم، قرار گرفت.

جالب اینکه گولسیانی تاکنون 17 گل هم به ثمر رسانده تا به عنوان یک مدافع بیشترین تعداد گل را در جدول بازیکنان خارجی زده باشد و از این حیث در موقعیتی ممتاز جای بگیرد. او البته بیشتر گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی زده اما در عین حال با زدن گل قهرمانی پرسپولیس، اثر خود را در جام فصل گذشته این تیم هم به جای گذاشت.

گئورگی گولسیانی که حالا پای ثابت اردوهای تیم ملی کشورش شده و در یورو 2024 نیز به میدان رفت، تنها بشار رسن را بالاتر از خود می‌بیند که 104 بازی انجام داده و اگر گولسیانی فصل آینده هم در پرسپولیس بماند، شانس رسیدن به این بازیکن را خواهد داشت و رکورد ستاره عراقی را خواهد شکست.

این در حالی است که گولسیانی پنجاهمین گلزن برتر پرسپولیس هم محسوب می‌شود و فرصت این را دارد تا رکورد خود را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها