کد خبر : 2079882 | 06 آبان 1403 ساعت 10:33 | 37.4K بازدید | 72 دیدگاه

رجبی: موسیمانه همان اول کار اشتباه بزرگی کرد

حجت کریمی مدیرعامل استقلال بشود!

پیشکسوت استقلال انتقاداتی جدی را متوجه مدیریت این باشگاه می‌داند.

حجت کریمی مدیرعامل استقلال بشود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال شب گذشته مقابل خیبر خرم آباد با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا چهارمین باخت خود در این فصل لیگ برتر را تجربه کرده باشد. رضا رجبی پیشکسوت آبی‌ها در همین باره به خبرنگار ما گفت:

«باخت به تیمی که تازه دسته یک آمده اصلا توجیه ندارد. اگر سیدحسین نبود بالای 6 گل می‌خوردیم. مشکل استقلال اصلا فنی نیست. مشکل کار ما مدیریتی است. نمی‌دانم نیروهای نظارتی ناراحتی و گریه میلیون‌ها هوادار استقلال را نمی‌بینند؟ چرا سمیعی و شهریاری را برکنار نمی‌کنند؟ این آقایان از جان استقلال چه می‌خواهند؟ تیم را به فضاحت کشاندید، بگذارید بروید. آقای عسکری، آقای شهریاری اگر استقلال تیم خصوصی شما بود باز هم سمیعی را مدیرعامل می‌گذاشتید؟»

بولت استقلالاو به عدم وجود کمیته فنی در باشگاه استقلال اشاره کرد و گفت:
«باشگاه استقلال کمیته فنی ندارد و این نقص بزرگی است. کمیته فنی بهترین رابط برای مدیریت و کادر فنی است و پاسخگوی هواداران خواهد بود. انتخاب مربی آفریقایی بر چه اساسی بوده؟ استقلال یک تیم فانتزی است که روی زمین بازی می‌کند ولی مربیان آفریقایی روی قدرت بدنی کار می‌کنند. انقدر تغییر شیوه بازی در تیم خنده‌دار است و از تیمی که مدام از سه دفاع به چهار دفاع در حال تغییر است بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت.»

بولت استقلالوی همچنین از برخی اظهارات موسیمانه در نشست خبری بعد از بازی که گفته بود پیراهن استقلال به تن برخی بازیکنان گشاد است انتقاد کرد:
«یکی از آموزه‌های کلاس مربیگری این است که سرمربی بعد از بازی اصلا نباید درباره بازیکنانش حرف بزند و اگر نقدی به آنها دارد در جلسات تمرینی و حتی خصوصی به بازیکنان منتقل کند. موسیمانه اگر واقعا یک مربی بین‌المللی است چرا چنین حرفی زده؟ واقعا انتظار دارد از این به بعد بازیکنان برایش بازی کنند؟»

بولت استقلالرجبی افزود:
«چند سال است که مشکل استقلال را به جدایی بازیکنان ربط می‌دهند. کریمی رفت که رفت، قایدی رفت که رفت، مگر نتیجه گرفتن به این چیزهاست؟ پرسپولیس را ببینید که سهیل صحرایی از امیدها آمده و در دومین بازی پاس گل می‌دهد. کی از او بازی گرفته؟ آن وقت مقایسه کنید با رامین رضاییان و ماشاریپوف که انگار در زمین نیستند!»

بولت استقلالپیشکسوت استقلال انتقادش به مدیریت را ادامه داد:
«آقای کارخانه آمده می‌گوید پشت شهریاری نماز می‌خواند. ما هم ایشان را به عنوان انسان درست قبول داریم اما او در رده مدیریتی به درد استقلال نمی‌خورد. آقای کارخانه اشک و خشم هوادار را نمی‌بینی؟ چرا چشمتان را روی واقعیت بسته‌اید؟»

بولت استقلالوی در همین باره گفت:
«ببینید با مدیران دلسوز استقلالی چه کردند؟ قربان‌زاده که یک پرسپولیسی است فتح‌الله‌زاده را نابود کرد. هرچند من همان روز به فتح‌الله‌زاده گفتم نرو به برنامه فوتبال برتر ولی گوش نکرد. اگر دقت کنید از زمانی که آقایان بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی فاصله انداختند هر دو را به سمت نابودی بردند و تاوانش را استقلال داد. در ادامه حجت کریمی آمد که با موتور این‌ور آن‌ور می‌رفت تا کار نکونام را درست کند ولی با او چه کردند؟ آجرلو هم خیلی خوب هزینه کرد و تیم قهرمان شد اما تبعات حضورش هنوز ادامه دارد.»

بولت استقلالاو در پایان تغییرات مدیریتی را به صلاح استقلال عنوان کرد:
«45 سال است که استقلالی هستم و واقعا دلم برای این باشگاه می‌سوزد. اگر بنا به تغییر مدیریت باشد به نظرم بهترین گزینه‌ها حجت کریمی و علی فتح‌الله‌زاده هستند. این دو نفر قوی و کاربلد هستند. حتی حجت فعال‌تر است و کارآیی بیشتری دارد. خطاب به آقای سمیعی باید بگویم دوست عزیز اوضاع استقلال خیلی خراب است. تو را به خدا قسم زودتر از استقلال بروید. اگر یک ذره دلتان را برای استقلال و هوادارانش می‌سوزد از این باشگاه بروید. مردم در این شرایط بد اقتصادی تمام دلخوشی‌شان این است که بازی استقلال را ببیننند و لذت ببرند که همان را هم شما از مردم گرفته‌اید. حیف که یک‌سری حرف‌ها را نمی‌توانم مطرح کنم.»

دیدگاه‌ها