کد خبر : 2079875 | 06 آبان 1403 ساعت 09:23 | 25.1K بازدید | 31 دیدگاه

حرکت عجیب ستاره‌های رئال: این تیم رهبر ندارد!

بازیکنان رئال مادرید پس از شکست سنگین برابر بارسلونا حاضر به صحبت با خبرنگاران نشدند و این رفتار باعث عصبانیت آنها شد.

حرکت عجیب ستاره‌های رئال: این تیم رهبر ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور تماشاگرانش روبروی بارسلونا به میدان رفت و با نتیجه پر گل ۰-۴ برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخی را پشت سر گذاشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در نیمه اول این بازی فرصت‌های بسیاری برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما بارها و بارها در دام آفسایدگیری گرفتار شدند و از باقی فرصت‌ها هم به خوبی استفاده نکردند و شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و این بارسا بود که مالک توپ و میدان شد و توانست چهار بار دروازه حریف را باز کند.

هواداران رئال از اتفاقی که در ورزشگاه خانگی‌شان رخ داد و به نوعی باعث تحقیر این تیم شد بسیار ناراحت و عصبانی بودند اما اتفاق عجیبی که پس از پایان بازی رخ داد باعث تعجب آنها و اهالی رسانه شد.

هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید پس از این باخت سنگین حاضر نشد که با خبرنگاران و رسانه‌ها صحبت کند و توضیحی درباره اتفاقی که در زمین رخ داد ارائه کند. این رفتار عصبانیت و ناراحتی بسیاری از خبرنگاران را به دنبال داشت.

ادو آگیره، خبرنگار معروف اسپانیایی، در این باره اظهار داشت: "این حقیقت دارد. هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید امشب با رسانه‌ها صحبت نخواهند کرد. رهبری این تیم در درون و بیرون زمین کجاست؟!"

دیدگاه‌ها