کد خبر : 2079865 | 06 آبان 1403 ساعت 01:46 | 17.8K بازدید | 56 دیدگاه

وقتی بارسا بوی خون را حس کرد

امباپه، بلینگام و جسد نیمه جان رئال!

رئال تا مدت‌ها این شب را فراموش نخواهد کرد، شبی که با فوق ستاره‌های میلیونی خود در برنابئو به دست دشمن خاک شد.

امباپه، بلینگام و جسد نیمه جان رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا گرسنه‌تر از رئال است. این یک واقعیت است که از ماه آگوست قابل مشاهده بود و در برنابئو تأیید شد. نتیجه ۰-۴ بازتاب دقیقی از عملکرد دو تیم در این فصل است. رئال مادرید با ترکیب فوق‌العاده‌اش در این فصل می‌تواند 90 درصد تیم‌های لالیگا را شکست دهد، اما بازی و نگرش آنها در این سه ماه اول رقابت‌ها قابل قبول نبوده است.

بارسلونا، که توسط فلیک احیا شده، تمام نقاط ضعف خود را با یک پیروزی سنگین به نمایش گذاشت. چهار گل زده شد و می‌توانستند بیشتر هم باشند زیرا برعکس رئال، بارسا وقتی بوی خون به مشامش می‌رسد، حریف را زنده نمی‌گذارد.

2100939

ال کلاسیکوی امشب رئال را نیمه جان گذاشت. اولین نفر، آنچلوتی است که باید به سوالات زیادی پاسخ دهد. تیم به چه بازی‌ای مشغول است؟ با بلینگام چه می‌کند؟ آیا امباپه همین‌طور است یا نمی‌تواند از او بهترین استفاده را ببرد؟ یا باید سریعاً مشکل را حل کند یا فصل برای او بسیار طولانی خواهد شد و پایانش نزدیک!

اگر نیمکت آنچلوتی لرزان شده، در بارسلونا به فکر یک قرارداد مادام‌العمر با فلیک هستند. مرد آلمانی در تابستان گروهی از جوانان را گرفت و آنها را به شکلی بازی می‌دهد که اکنون در برنابئو حسرتش را می‌خورند.

2100941

امباپه در آفساید زندگی کرد

وقتی خلاصه بازی را در تلویزیون ببیند، متوجه می‌شود که امباپه یک فرصت طلایی برای نابود کردن بارسلونا را از دست داد. امباپه در آفساید زندگی کرد و چندین موقعیت تک به تک را مقابل اینیاکی پنیا از دست داد. یکی از مهاجمان قدرتمند و سریع جهان، نیازی نیست که اینقدر در مرز آفساید باشد، اما او بارها در آفساید قرار گرفت و دید که گل زیبایش در نیمه اول مردود اعلام شد. آنچلوتی از شش آفسایدی که در نیمه اول علیه تیمش اعلام شد، ناامید شد.

2100942

در نیمه دوم امباپه خودش را بهتر تنظیم کرد، اما در دقت ضربه زنی مشکل داشت. اشتباه او مقابل اینیاکی پنیا در دقیقه ۶۴ هرگونه تلاش برای جبران را ناکام گذاشت. و پس از آن اشتباه، او دوباره در آفساید زندگی کرد. باورنکردنی است، اما او در کانون توجه برنابئو قرار دارد که به کسی رحم نمی‌کند. باور ندارید؟ از زیدان یا کریستیانو بپرسید!

2100943

مندی، شوآمنی، لونین

رئال مادرید برابر بارسا شکست خورد، بخشی از دلایل آن این بود که برخی از بازیکنانش به سطح مورد نیاز بازی نرسیدند. مندی دور از بهترین فرم خود است و گل اول را به لواندوفسکی تقدیم کرد.

ال‌کلاسیکوی شوآمنی یکی از آن بازی‌هایی است که مسیر یک بازیکن را در یک باشگاه مشخص می‌کند. ستاره فرانسوی با تردید وارد این دیدار شد و بازی به او کمک نکرد تا شک و تردیدها را از خودش دور کند. شوآمنی راه‌حل‌هایی که از یک هافبک مرکزی انتظار می‌رود را ارائه نمی‌دهد و در نهایت جای خودش را به مودریچ داد.

و سپس به لونین می‌رسیم، که نمی‌توان او را به خاطر شکست مقصر دانست، اما او می‌توانست در گل اول کار بیشتری انجام دهد. لواندوفسکی از فاصله‌ای نزدیک به راحتی گل زد.

2100945

چه بلایی سر بلینگام آمده؟

بلینگام سایه فوتبالیستی است که فصل گذشته وارد برنابئو شد و تقصیر او نیست، چون او هر بازی در پستی بازی می‌کند که مال او نیست و این پسر با اینکه تمام تلاشش را می‌کند، نمی‌درخشد. بازی نزدیک به جناح راست، بازی در پست دفاع کناری برای دقایق زیاد، شوخی بدی است که آنچلوتی باید فورا آن را اصلاح کند.

2100940

اینکه بازیکنی که پارسال تقریباً بیست گل زده بود، وقتی تقریباً در ماه نوامبر هستیم، هیچ گلی نزده، قابل تحلیل جدی است. 

این سناریو را قبلا هم دیده ایم، در اواخر اکتبر، شکست خانگی در ال کلاسیکو و ناامیدی زودهنگام از لالیگا، رئال یا زود به خودش می‌آید یا فصلی طولانی و زجرآور در انتظارش خواهد بود.

دیدگاه‌ها