کد خبر : 2079857 | 06 آبان 1403 ساعت 01:24 | 11.7K بازدید | 161 دیدگاه

کابوس رئال، پنجِ پیکه تکرار نشود!

بارسلونا پس از به ثمر رساندن گل چهارم، زمان کافی را برای پنج تایی کردن رئال داشت اما این اتفاق رخ نداد.

کابوس رئال، پنجِ پیکه تکرار نشود!

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین مسابقه فوتبال باشگاهی جهان بین رئال و بارسا برای بسیاری از هواداران تیم کاتالان یادآور نتیجه تاریخی و برد پنج بر صفر تیم گواردیولا در برنابئو مقابل تیم ژوزه مورینیو است؛ مسابقه‌ای که در حضور نسل طلایی بارسا مقابل ستارگان رئال به دست آمد.

مسابقه امشب البته شمایی از یک بازی یک طرفه مثل آن بازی را نداشت اما با غافلگیری مدام خط دفاع رئال و گلزنی و لواندوفسکی، یامال و رافینیا، آنها می‌توانند گل پنجم هم به ثمر برسانند، به خصوص که با ورود دنی اولمو به زمین، نرخ تبدیل مالکیت توپ به موقعیت لحظه به لحظه بیشتر می‌شد.

این کابوسی بود که هواداران رئال را هم برای دقایقی درگیر خود کرده بود، اما آنچلوتی با بیرون کشیدن مندی، دفاع چپ ضعیف رئال و ورود فران گارسیا، راه را بر گلزنی‌های بعدی بارسا بست، اگرچه آنهایی یک بار این فرصت را داشتند که گل پنجم را به ثمر برسانند که رافینیا این موقعیت خوب را از دست داد.

2100909

در نهایت، در شرایطی که تصور می‌شد این بازی وقت اضافه مفصلی هم داشته باشد، داور تنها ۲ دقیقه اوقات اضافی اعلام کرد و ۶ ثانیه قبل از پایان آن سوت پایان را کشید تا اعتراض چند بازیکن بارسا هم بلند بشود. به عقیده آنها مسابقه‌ای که چهار گل در نیمه دوم و چندین تعویض داشت، می‌توانست وقت اضافی بیشتری داشته باشد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا کری تاریخی جرارد پیکه در برنابئو و نشان دادن پنج انگشت دست تکرار نشود.

دیدگاه‌ها