کد خبر : 2079852 | 06 آبان 1403 ساعت 01:02 | 12.1K بازدید | 100 دیدگاه

پنیا: خطرناک‌ترین مهاجمان جهان را تسلیم کردیم!

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، پس از پیروزی پر گل تیمش در ال‌کلاسیکو، معتقد است رئال مادرید اسیر تاکتیک‌های هانسی فلیک شده است.

پنیا: خطرناک‌ترین مهاجمان جهان را تسلیم کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، اولین ال‌کلاسیکوی فصل با نتیجه غیرمنتظره به پایان رسید و بارسلونا موفق شد رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با زدن ۴ گل مغلوب کند. با این نتیجه آنها در فاصله ۳ روز بایرن مونیخ و رئال را با ۴ گل شکست داده‌اند و در شرایط خوبی به سر می‌برند.

یکی از بهترین بازیکنان ال‌کلاسیکو اینیاکی پنیا بود که با سیوهایش بارها ستاره‌های خط حمله رئال را ناکام گذاشت. این دروازه‌بان که به خوبی جای مارک آندره تراشتگن را پر کرده، پس از بازی در مورد پیروزی ۴-۰ بارسا و تاکتیک‌های هانسی فلیک صحبت کرد.

او درباره سبک بازی تیم و آفسایدگیری‌های موفق گفت: «مربی از روز اول از ما خواسته بود که خط دفاعی تیم بالا باشد و حتی دروازه‌بان هم در موقعیت‌های مختلف از دروازه خارج شود. قبل از ال‌کلاسیکو هم همین را از ما خواست، خطرناک است، اما ما آن را در برابر خطرناک‌ترین مهاجمان جهان اجرا کردیم و توانستیم آنها را تسلیم کنیم و یک پیروزی مهم را به دست بیاوریم.»

2100887

پنیا درباره برد در ال‌کلاسیکو گفت: «احساس بسیار خوبی دارم. از آن حس‌هایی که در زندگی خیلی کم تکرار می‌شود. ما یک نمایش بسیار خوب از خود نشان دادیم و به بردی ارزشمند رسیدیم. حالا نوبت تمرکز بر بازی‌های بعدی است.»

دیدگاه‌ها