کد خبر : 2079844 | 06 آبان 1403 ساعت 00:16 | 16.1K بازدید | 138 دیدگاه

باورنکردنی: لوا دروازه خالی را به تیر کوبید! (عکس)

یکی از بهترین موقعیت‌های رابرت لواندوفسکی برای ثبت هت‌تریک در مقابل رئال مادرید با بی‌دقتی این مهاجم هدر رفت و ضربه او در مقابل دروازه خالی آندری لونین به تیرک عمودی برخورد کرد.

باورنکردنی: لوا دروازه خالی را به تیر کوبید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی دیدنی رئال مادرید و بارسلونا تا هشتاد دقیقه بازی با دبل رابرت لواندوفسکی و با نتیجه ۳-۰ به سود شاگردان هانسی فلیک در جریان است.

سرعت بازی در این لحظات به قدری بالا است که کارگردان تلویزیونی فرصت نشان دادن صحنه آهسته لحظات حساس بازی را به سختی پیدا می‌کند.

بعد از حملات پی در پی رئال مادرید روی دروازه بارسا که با خراب شدن تک به تک توسط کیلیان امباپه همراه شد، بازیکنان بارسلونا روی یک ضد حمله انتحاری توانستند به محوطه جریمه رئال برسند و در حالی که همه چیز برای هت‌تریک لواندوفسکی در این بازی روی پاس نهایی دنی اولمو در مقابل دروازه خالی فراهم بود اما لوا به شکلی غیرمنتظره توپ را به تیرک عمودی دروازه رئال زد و فرصت سه برابر کردن برتری تیمش را از بین برد.

2100858
2100859
2100860
2100861

تنها سه دقیقه بعد از این موقعیت بار دیگر یک فرصت عالی در مقابل دروازه رئال برای ثبت هت‌تریک لواندوفسکی فراهم شد اما این بار هم ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه آندری لونین به بیرون رفت‌ و نتیجه همچنان ۲-۰ باقی ماند.

دیدگاه‌ها