کد خبر : 2079834 | 06 آبان 1403 ساعت 07:25 | 20.1K بازدید | 19 دیدگاه

حالا گاریدو دو دروازه‌بان آماده دارد

خوش یمن مثل رفیعی: ۵ بازی، ۵ برد و ۵ کلین شیت

امیررضا رفیعی باز هم جواب اعتماد کادر فنی پرسپولیس را داد و با کلین شیت کردن مقابل شمس آذر، پیروزی آن‌ها را شیرین‌تر کرد.

خوش یمن مثل رفیعی: ۵ بازی، ۵ برد و ۵ کلین شیت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف شمس آذر قزوین رفت و گاریدو در فاصله ۲ ساعت تا آغاز این بازی متوجه شد که الکسی گوندوز سنگربان الجزایری تیمش به دلیل سرما خوردگی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و این فرصتی دوباره بود تا امیررضا رفیعی در ترکیب سرخپوشان قرار بگیرد.

رفیعی که لیگ بیست و سوم در زمان محرومیت و مصدومیت علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود، فرم خوبی از خود نشان داد و با ۴ کلین شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که موفق می‌شود در چهار دیدار اول خود در لیگ برتر دروازه‌اش را بسته نگه دارد و اکنون با بازگشت دوباره به چارچوب فلزی پرسپولیس این رکورد را افزایش دهد.

رفیعی در تقابل با شمس آذر نمایش خوبی داشت و حتی با سیوی تماشایی در دقیقه چهار و پیش از به گل رسیدن پرسپولیس، این تیم را از غافل‌گیری نجات داد.

با این حال رفیعی در پنج دیدار لیگ برتری که به عنوان نگهبان چهارچوب فلزی پرسپولیس به زمین رفته در ۵ برد و ۵ کلین شیت ثبت کرده تا وضعیت بسیار خاصی در این تیم داشته باشد.

رفیعی با آمادگی فوق العاده‌ای که در بازی مقابل شمس آذر قزوین نشان داد، خودش را به گاریدو ثابت کرد و قطعا کادر فنی پرسپولیس این از حالا به بعد حساب ویژه‌ای روی او باز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها