کد خبر : 2079827 | 05 آبان 1403 ساعت 23:24 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

وظیفه دارید بهترین امکانات را بدهید

پیروانی: آزادی درست شود سر ما منت می‌گذارند

افشین پیروانی می‌گوید وظیفه کریم باقری در تیم پرسپولیس مشخص است.

پیروانی: آزادی درست شود سر ما منت می‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی پس از پیروزی مقابل شمس آذر در جمع خبرنگاران راجع به این بازی گفت: بازی خوبی بود، به هواداران تبریک می‌گویم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم.

او در مورد نتایج ضعیف در لیگ نخبگان اظهار داشت: خوب بازی کردیم درست است اما باید ببریم. از لحاظ فوتبالی هم روبروی السد قطر و الاهلی عربستان بهتر بودیم اما وقتی نبری جای دفاع ندارد.

ویدئو: 356947

مدیر پرسپولیس در خصوص صعود به مرحله حذفی لیگ نخبگان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم و امیدواریم نتایج لازم را بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه‌ها در ایران توضیح داد: سوال خوبی کردید، ما می‌گوییم انشالله آزادی درست شود اما من آن روز را می‌بینم استادیوم آزادی درست شود چه بلا و منت‌هایی سر ما بگذارند. می‌گویند افشین پیروانی خوب کار کرده وظیفه داشتم و منتی گردن کسی نیست، بازیکن هم اگر خوب کار کرده وظیفه‌اش است. در مورد زیرساخت و امکانات هم مسئولان رده بالا وظیفه دارند که در اختیار باشگاه قرار بدهند.

پیروانی اضافه کرد: خواهش می‌کنم اگر استادیوم آزادی سه ماه و شش ماه بعد درست شد منت نگذارند و اجازه این کار را ندارند.

او در پاسخ به این سوال که پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارند کریم باقری باید وظیفه مشخصی داشته باشد و آیا چنین وظیفه‌ای دارد؟ گفت: نظر پیشکسوتان قابل احترام است. وظیفه آقای باقری هم به عنوان عضوی از کادر فنی مشخص است و بحث فنی دارند. هرکسی وظیفه مشخصی دارد و آقای باقری هم جزئی از کادر فنی است.

دیدگاه‌ها