کد خبر : 2079811 | 06 آبان 1403 ساعت 05:44 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

قیمت جانشین صلاح برای لیورپول مشخص شد

آینتراخت فرانکفورت اعلام کرد که عمر مرموش را با مبلغی کمتر از ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو به فروش نخواهد رساند.

قیمت جانشین صلاح برای لیورپول مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد محمد صلاح با باشگاه لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و همین باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی در حال بررسی گزینه‌های متفاوتی باشند تا بتوانند جانشینی مناسب را برای او انتخاب کنند و به خدمت بگیرند.

یکی از گزینه‌های اصلی که لیورپول در چند هفته اخیر به صورت جدی شرایطش را زیر نظر گرفته عمر مرموش است که در حال حاضر پیراهن آینتراخت فرانکفورت را به تن دارد و موفق شده است در این فصل در هفت دیداری که برای این تیم انجام داده ۹ گل به ثمر برساند و در حال حاضر برترین گلزن رقابت‌های بوندسلیگاست.

این بازیکن که او هم پیراهن تیم ملی مصر را به تن می‌کند و هم‌تیمی و هم‌وطن محمد صلاح هست تا تابستان سال ۲۰۲۷ با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد و همین باعث شده است که مدیران آینتراخت به دنبال دریافت مبلغی قابل توجه برای فروش او باشند.

2100771

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که این باشگاه آماده است تا مذاکراتش با لیورپول را با دریافت پیشنهادی در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو آغاز کند و در صورتی که لیورپول مبلغی کمتر از این را برای جذب این مهاجم که می‌تواند جانشین درخشان و طولانی مدت برای صلاح در آنفیلد باشد ارائه کند، در همان ابتدا با پاسخ منفی روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها