کد خبر : 2079810 | 05 آبان 1403 ساعت 22:51 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم ناکامی‌های رقیب استقلال و پرسپولیس در قطر!

الریان قطر‌ در هفته هشتم رقابت‌های لیگ ستارگان با تساوی ۲-۲ مقابل الاهلی متوقف شد.

تداوم ناکامی‌های رقیب استقلال و پرسپولیس در قطر!

به گزارش "ورزش سه"، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، دربی پرگل دوحه بین تیم‌های الریان و الاهلی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

این بازی با گل‌ زودهنگام یانزانه در دقیقه ۴ آغاز شد اما شاگردان یونس علی توانستند این گل را در دقیقه ۲۸ توسط راجر گوئدس پاسخ دهند. در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد، اریک اکسپوزیتو در دقیقه ۳۷ بار دیگر‌ الاهلی را پیش انداخت و نیمه اول با نتيجه ۲-۱ به پایان رسید‌.

2100759

الریان برای جبران نتیجه در نیمه دوم شروع به حملات انتحاری کرد و سرانجام حملات آنها در دقیقه ۶۵ بار دیگر‌ توسط گوئدس به ثمر‌ نشست و حساب کار ۲-۲ شد.

این نتیجه تا پایان کار حفظ شد تا الریان در ادامه تیره روزی‌های خود، همچنان از کسب پیروزی ناکام بماند. الریان در ۹ بازی آخر خود تنها به یک برد رسیده و آن‌ها اکنون با ۱۰ امتیاز از هشت بازی در جایگاه هشتم لیگ دوازده تیمی قطر قرار دارند.

2100763

الریان در لیگ نخبگان نیز از سه بازی تنها به یک امتیاز رسیده و در رتبه آخر جدول قرار دارد. الریان یکی از رقبای استقلال و پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ نخبگان است که پنجم آذر ماه میزبان پرسپولیس است و سپس در هفته آخر مسابقات، ۳۰ بهمن ماه میزبان استقلال خواهد بود.

دیدگاه‌ها