کد خبر : 2079804 | 05 آبان 1403 ساعت 22:41 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

تساوی در خانه وردربرمن

لورکوزن ارتباط خود با صدر را قطع کرد!

بایرلورکوزن در بازی خارج از خانه مقابل وردربرمن به تساوی 2-2 رسید.

لورکوزن ارتباط خود با صدر را قطع کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی هفته هشتم بوندس‌لیگا در بازی خارج از خانه به مصاف وردربرمن رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد. لورکوزن در این بازی دو بار از حریفش پیش افتاد اما در نهایت به کسب یک امتیاز در این دیدار رضایت داد.

ترکیب تیم‌ها

وردربرمن: زترر، مالاتینی، فریدل، پیه‌پر، وِیسر، بیتن‌کورت، لینن، آگو، گرول، اشمید، دوکش

بایرلورکوزن: هرادسکی، هینکاپیه، تاه، تاپسوبا، گریمالدو، آندریش، ژاکا، فریمپونگ، ویترز، تری‌یر، بونیفیس

بازی با پرس لورکوزن در بازی خارج از خانه شروع شد و شاگردان ژابی آلونسو از ابتدا به دنبال دیکته کردن قوای تاکتیکی خود به تیم رده نهمی بودند. بازی در دقایق ابتدایی به نفع مدعی قهرمانی بوندس‌لیگا در جریان بود که اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 13 توسط ماروین دوکش به سود میزبان رقم خورد و توسط هرادسکی مهار شد.

بازی با گذشت دقایق ابتدایی به دست وردربرمن افتاد و آن‌ها بیشتر با طرح حملات به دنبال تغییر در نتیجه بازی بودند که اولین گل این مسابقه به سود میهمان رقم خورد. در دقیقه 31 بازی ویکتور بونیفیس ارسال روی دروازه را با پای چپ به گل تبدیل کرد و تیمش را پیش انداخت.

این گل وردربرمن را به تکاپو انداخت تا برای جبران دست به حملات بیشتری بزند که مارکو گرول و میشل ویسر در فاصله کوتاه پس از عقب افتادن تیمشان دو فرصت خوب را با ضربات خارج از چارچوب از دست دادند. به این ترتیب بازی در نیمه نخست با همان برتری 1-0 لورکوزن پایان یافت.

پایان نیمه اول

این بازی در 45 دقیقه دوم برخلاف ابتدای بازی با حملات وردربرمن آغاز شد و همینطور ادامه یافت. در مقابل چند حمله خطرناکی که لورکوزن به سمت دروازه حریف داشت، ماروین دوکش در دقایق 55 و 68 دو فرصت گلزنی به دست آورد که تنها دومی داخل چارچوب قرار گرفت و توسط هرادسکی مهار شد.

این مهاجم آلمانی برای گلزنی به لورکوزن تمام تلاش خودش را کرد تا اینکه در دقیقه 74 موفق شد بالاخره یک گل به نام خودش ثبت کنند و بازی را با ضربه سر به تساوی بکشاند. با این حال خوشحالی برمن تنها 3 دقیقه طول کشید و گل به خودی فلیکس آگو بازی را به تساوی کشاند.

این بازی سرعتی و تاکتیکی بین دو تیم مجددا با حملات متعدد دنبال شد که در دقیقه 84 ضربه ویرتز به تیرک برخورد کرد و سپس این برمن بود که در دقایق پایانی توسط اشمید به گل رسید و در دقیقه 90 به تساوی رسیدند تا این بازی در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

پایان بازی

لورکوزن پس از این تساوی 15 امتیازی شد و اکنون 5 امتیاز با لایپزیش که در رده نخست جدول قرار گرفته، فاصله دارد. این آمار برای قهرمان فصل گذشته کمی نگران کننده به نظر می‌رسد. وردربرمن 12 امتیازی هم در رده نهم جای دارد.


توپ گلگل‌ها

وردربرمن 0-1 بایرلورکوزن

2100737

ویکتور بونیفیس با سرعت خودش را به نزدیکی دروازه رساند تا ارسال کوتاه جرمی فریمپونگ به آستانه دروازه را با ضربه پای چپ در دقیقه 31 به گل برساند.

وردربرمن 1-1 بایرلورکوزن

2100739

ماروین دوکش در رفت و برگشت ارسال به محوطه جریمه لورکوزن موفق شد با ضربه سر در دقیقه 74 گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

وردربرمن 1-2 بایرلورکوزن

2100740

فلیکس آگو با ضربه‌ای عجیب ارسال فریمپونگ روی دروازه را به صورت والی در دقیقه 77 وارد دروازه خودی کرد و دروازه‌بان برای مهار آن هیچ راهی نداشت.

وردربرمن 2-2 بایرلورکوزن

2100742

رومانو اشمید 24 ساله ستاره تیم میزبان در این بازی شد و با ضربه‌ای بسیار تماشایی پای راست خود از داخل محوطه جریمه در دقیقه 90 گل تساوی را وارد دروازه لورکوزن کرد.

دیدگاه‌ها