کد خبر : 2079803 | 05 آبان 1403 ساعت 22:38 | 2K بازدید | 4 دیدگاه

آنها از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند

آزادمنش: دقیقه چهار باید به پرسپولیس گل می‌زدیم

بازیکن شمس‌آذر می‌گوید داور دیدار این تیم برابر پرسپولیس قضاوت خوبی داشته است.

آزادمنش: دقیقه چهار باید به پرسپولیس گل می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، علی آزادمنش پس از شکست دو بر صفر شمس‌آذر قزوین برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: بازی خیلی سخت نبود. به تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران‌شان تبریک می‌گویم. همان‌طور که دیدید ما فوتبال خوبی بازی کردیم. قبل از بازی گفتیم که نمی‌خواهیم دست و پا بسته بازی کنیم و همین‌طور هم بود، اما پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده کرد.

او ادامه داد: ما می‌توانستیم روی ضربه سر علی وزیری پناه در دقایق اول بازی به گل برسیم. این اتفاق می‌توانست به روحیه تیم ما کمک کند اما نشد. باز هم به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم هفته بعد جبران کنیم.

آزادمنش درباره تقابل با شمس‌آذر با سعید دقیقی در هفته آینده گفت: این بازی در نوع خودش جالب است اما هدف ما بازی با خیبر است و کاری به اشخاص نداریم. از آقای سعید دقیقی هم تشکر می‌کنیم که خیلی برای شهر قزوین و تیم شمس‌آذر زحمت کشیدند، اما ما کاری به این نقل و انتقالات نداریم و بازیکن باشگاه هستیم و می‌رویم که برای مردم قزوین تلاش‌مان را بکنیم.

او در خصوص عملکرد خود در فصل گذشته و شایعاتی که در در تابستان پیرامون جدایی او مطرح می‌شد گفت: تاثیرگذاری من حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. پیشنهاداتی داشتم که به باشگاه نامه زدند. پیشنهاد یکی دو باشگاه رسمی بود، ولی قسمت نشد. باشگاه دوست داشت بمانم و من هم قرارداد داشتم.

2100745

وی افزود: این تیم واقعا حیف است، مردم قزوین این تیم را خیلی دوست دارند. ان‌شاءالله تا نیم فصل جایگاه تیم را تثبیت کنیم و در پایان فصل هم رتبه خوبی داشته باشیم. ان‌شاءالله فصل بعد تصمیم خوبی می‌گیریم.

این بازیکن در پایان درباره اعتراض بازیکنان شمس‌آذر به داوری عنوان کرد: داوری خوب بود و نمی‌توانیم ناحق بگوییم. یکی دو صحنه مشکوک بود و در صحنه گل دوم هم من گفتم می‌تواند خطا باشد و گفت برخورد کوچک بود که این موضوع را به کارشناس می‌سپاریم. صحنه‌ آنچنانی نبود که بخواهیم داوری را تحت تاثیر قرار بدهیم.

دیدگاه‌ها