کد خبر : 2079802 | 05 آبان 1403 ساعت 22:34 | 17.1K بازدید | 30 دیدگاه

بیشتر تلاش کنید چون روی من تاثیری ندارد؛

واکنش سروش رفیعی به انتقادات، شایعات و حواشی!

سروش رفیعی می‌گوید هیچ توجهی به انتقاداتی که در فضای مجازی نسبت به او وجود دارد، نمی‌کند.

واکنش سروش رفیعی به انتقادات، شایعات و حواشی!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی، هافبک تیم پرسپولیس، بعد از بازی با شمس آذر در مورد پیروزی در این دیدار اظهار داشت: خدا قوت می‌گویم به تیم شمس آذر و آقای مهاجری که تیم خیلی دونده و پرتلاشی دارند. از سبک بازی این تیم لذت بردم و فشاری که داشتند. اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از تجربه‌مان و حمایت هواداران بهره ببریم و سه امتیاز بسیار مهم را در این بازی بگیریم.

وی افزود: تنها چیزی که صادقانه باید بگویم این است که علی‌رغم تلاش دوستان برای فراهم کردن بهتر شرایط زمین ولی کیفیت چمن به خصوص در وسط خیلی بد بود و اذیت می‌کرد. دوست داریم هواداران علاوه بر برد، کیفیت خوبی هم ببینند، اما ما هر بازی که بیرون از ایران داریم، نمایش بهتری نسبت به ایران داریم. همه تیم‌های ایران اینطور هستند و این نشان می‌دهد کیفیت زمین چمن چقدر اهمیت دارد.

او ادامه داد: از فدراسیون درخواست دارم برای این موارد هزینه کنند تا هواداران لذت ببرند. شرایط خوبی در لیگ داریم اما بازیکنان مصدوم زیادی هم داریم و تیممان تکمیل نیست. متاسفانه جای بازیکنان مصدوم خیلی خالی بود اما به هواداران تبریک می‌گویم و همچنین مجموعه باشگاه و آقای درویش که این مدت خیلی زحمت کشیدند. دم کادرفنی هم گرم و امیدوارم با این سه امتیاز خوب، با انرژی خوب برویم برای بازی استقلال خوزستان.

سروش درباره حضور ثابتش در زمین و همچنین بروز برخی انتقادات نسبت به نمایش این بازیکن عنوان کرد: شما چه چیزی دیدید؟ شایعه است یا حاشیه؟ یکسری چیزها در فضای مجازی میخوانیم اما من به این فضا اهمیت نمی‌دهم. انتظار من همیشه از خودم بیشتر است اما حقیقتش این است سعی می‌کنم چیزی که سرمربی می‌خواهد و به نفع تیم است، انجام دهم و بهترین نسخه خودم را ارائه دهم.

رفیعی همچنین اضافه کرد: بعضی وقتها خودم از خودم راضی نیستم اما در همان روزها هم به هر حال تصمیم‌گیرنده سرمربی است که تعیین می‌کند که چه کسی چه جوری بازی کند. دوستانی که تلاش دارند مطلبی را بزرگ کنند، تلاششان را زیاد کنند چون نه روی من تاثیر دارد و نه روی هواداران پرسپولیسی. چون می‌دانند دوستان از کجا و برای چه چیزی آمدند، این برای من مهم نیست و من کارم را می‌کنم و هیچ چیزی جز موفقیت پرسپولیس برایم مهم نیست.

دیدگاه‌ها