کد خبر : 2079797 | 05 آبان 1403 ساعت 22:20 | 18.7K بازدید | 15 دیدگاه

با وی‌ای‌آر و بدون وی‌ای‌آر سرنوشت ما یکی است

کار و کار و کار: می‌خواهیم دیگر به پرسپولیس نبازیم

رضا مهاجری می‌گوید عدم شناخت او نسبت به تیم، بی‌تجربگی و داوری سه علت شکست تیمش برابر پرسپولیس بوده است.

کار و کار و کار: می‌خواهیم دیگر به پرسپولیس نبازیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی شمس آذر قزوین، پس از دیدار با پرسپولیس و شکست تیمش در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس حاضر شد و در ابتدا گفت: یک خسته نباشید جانانه به بچه‌های خودمان و هوادارانی که زحمت کشیدند و آمدند و از دقیقه یک ما را تشویق کردند می‌گوییم. فکر می‌کنم امروز روز بد فوتبال برای ما بود. ما از دقیقه یک پرفشار بازی کردیم. دلیل صحبت‌های من موقعیت‌هایی است که به تیر زدیم وگرنه موقعیت گل داشتیم. امروز به نظر من تجربه، تفاوت دو تیم را تعیین کرد. بچه‌های ما بی‌تجربه بودند.

مهاجری ادامه داد: دست‌مان واقعا خالی است و چند تا از بچه‌ها در پست‌های غیرتخصصی خودشان بودند. میلاد فخرالدینی جزء بازیکنانی است که هافبک راست است، اما سمت چپ باید باشد و این روی کیفیت بازیکن تاثیرگذار است. تلاش بچه‌ها خیلی برای ما ارزشمند بود.

ویدئو: 356934

مهاجری راجع به دلایل باخت تیمش برابر پرسپولیس گفت: ۳ تا عامل باخت داشتیم؛ یک، عدم شناخت خود من نسبت به تیم که باید با بچه‌ها بیشتر کار کنیم. دو، بی‌تجربگی بچه‌ها و غافلگیر شدن. با احترام به آقای بنیادی‌فر حداقل در یک سری از صحنه‌ها وی‌ای‌آر نمی‌داد. دوستان می‌گویند صحنه‌ای که گل دوم اتفاق افتاد خطا بوده که من ندیدم و نمی‌توانم نظر بدهم. ما وی‌ای‌آر داریم یک طور است و نداریم هم یک طور دیگر. خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی شمس‌آذر در مورد وعده‌هایش تاکید کرد: من و همه بچه‌ها دست به دست هم می‌دهیم. من روزهای خوبی را برای شمس آذر می‌بینم. ان‌شاءلله که بتوانیم به اهدافی که برای خودمان ترسیم کرده‌ایم برسیم. امروز بچه‌های شمس آذر با تمام وجود جنگیدند و بازی کردند و از دقیقه شروع تا سوت پایان پا پس نکشیدند. گل دوم هم دیدید که روی یک غفلت گل خوردیم و این از بی‌تجربگی بچه‌های ماست. ان‌شاءالله با کار، کار و کار درستش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها