کد خبر : 2079789 | 05 آبان 1403 ساعت 22:16 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

شکست روستوف برابر قعرنشین جدول

اولین گل لیگ برتری محبی تلخ بود

با وجود گلزنی محمد محبی، اما روستوف مقابل قعرنشین لیگ روسیه مغلوب شد.

اولین گل لیگ برتری محبی تلخ بود

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در ورزشگاه خانگی خود میزبان احمد گروژنی بود اما نتوانست از شرایط بازی در زمین خودی استفاده کند و علی‌رغم گلزنی محمد محبی، با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که روستوف در 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها نتوانسته بود به پیروزی دست یابد و در جدول رده بندی لیگ نیز در جایگاه هشتم بود. احمد گروژنی وضعیت وخیم‌تری داشت و این تیم با سه شکست متوالی و قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی، پای به زمین مسابقه گذاشته بود.

روستوف که در اندیشه پیروزی در این مسابقه و صعود به رتبه هفتم بود، حملات خود را آغاز کرد اما در دقیقه 33 غافلگیر شد و دنیل اوتکین دروازه این تیم را باز کرد. یاران محبی خیلی زود نتیجه را توسط نیکولای کوملیچنکو جبران کردند اما فوراً گل دوم را در دقیقه 36 دریافت کردند.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که انتظار می رفت روستوف باتوجه به وضعیت بد احمد گروژنی و حضور این تیم در قعر جدول به بازی برگردد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه میهمان در دقیقه 56 و توسط لچی سعدالله‌یف به گل سوم رسید تا شگفتی تکمیل شود.

با این حال، روستوف بر دامنه حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه 69 صاحب یک ضربه کاشته شد. ارسال ایوان کوماروف به روی دروازه با ضربه سر محمد محبی همراه شد و ستاره ایرانی موفق شد اختلاف را کاهش دهد.

محبی که در فیفا دی اخیر توانسته بود عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد و مقابل قطر نیز دو مرتبه گلزنی کرده بود، در بازگشت به روستوف دو مرتبه به میدان رفته بود که در گلزنی ناکام بود اما مقابل احمد گروژنی توانست اولین گل خود را در این فصل از لیگ برتر به ثمر برساند.

وینگر بوشهری که هشت هفته ابتدایی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه دروازه حریف را باز کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود و در نهایت نیز روستوف با نتیجه ناامیدکننده سه بر دو مقابل احمد گروژنی مغلوب شد.

دیدگاه‌ها