کد خبر : 2079787 | 05 آبان 1403 ساعت 22:10 | 6.1K بازدید | 9 دیدگاه

معارفه مسعود بعد از فسخ قرارداد نویدکیا

تکذیب شایعات: شجاعی را سرمربی مس بدانید

برخلاف شایعات منتشر شده حضور مسعود شجاعی روی نیمکت مس رفسنجان قطعی است و این مسئله به زودی رسمی می‌شود.

تکذیب شایعات: شجاعی را سرمربی مس بدانید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صورت گرفتن توافق کامل میان مسعود شجاعی و مدیران باشگاه مس رفسنجان برای سپردن سرمربیگری این تیم به کاپیتان سابق تیم ملی و حضور شجاعی در رفسنجان برای تماشای بازی مس و ملوان در هفته نهم شایعاتی عجیب درباره نیمکت نارنجی‌پوشان در فضای مجازی مطرح شد.

با اینکه تصور می‌شد باشگاه مس رفسنجان بعد از بازی با ملوان به طور رسمی از شجاعی به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کند، اما این اتفاق رخ نداد تا شایعاتی مبنی بر منتفی شدن حضور این سرمربی در مس مطرح شود. در این خصوص گفته می‌شد که مدیران ارشد شرکت مس ایران با حضور شجاعی روی نیمکت نماینده رفسنجان مخالفت کردند و زیر توافق این سرمربی با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان زده‌اند.

پیگیری‌های خبرنگار ما در این باره نشان می‌دهد که شایعات مطرح شده درباره شجاعی صحت ندارد و او سرمربی قطعی مس رفسنجان خواهد بود.

دلیل آنکه شجاعی به طور رسمی از سوی باشگاه مس رفسنجان معارفه نشده، عدم توافق این باشگاه با محرم نویدکیا برای فسخ قرارداد است. مسی‌ها بعد از جدایی نویدکیا تلاش‌های زیادی برای بازگرداندن سرمربی خود انجام دادند و به همین خاطر اقدامی برای فسخ قرارداد او انجام ندادند.

2010013

حالا قرارداد شجاعی در صورتی ثبت خواهد شد که نام محرم نویدکیا از لیست مس رفسنجان خارج شوند و این مسئله نیازمند فسخ توافقی قرارداد سرمربی سابق نارنجی‌ها است.

بر این اساس باید سرمربیگری مسعود شجاعی را در مس رفسنجان قطعی بدانیم و شاهد معرفی رسمی او پس از طی شدن برخی مراحل اجرایی و اداری باشیم. اتفاقی که به زودی رخ می‌دهد و شجاعی در بازی های آینده مس، نارنجی‌پوشان را هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها