کد خبر : 2079783 | 05 آبان 1403 ساعت 22:04 | 4.3K بازدید | 9 دیدگاه

یک تمام کننده نتیجه چیز دیگری بود

مهاجری و نمره قبولی شمس آذر: حیف شد!

رضا مهاجری در شمس آذر به نظر کاری سخت در پیش دارد و باید شرایط فنی این تیم را بهتر کند.

مهاجری و نمره قبولی شمس آذر: حیف شد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری که به تازگی با قبول هدایت تیم شمس‌آذر به لیگ برتر بازگشت، در همین شروع کار مقابل پرسپولیس قرار گرفت و با تیم گاریدو به زورآزمایی پرداخت که البته در پایان هم سرخپوشان موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شوند.

مهاجری امشب برای صد و شصت و چهارمین مرتبه روی نیمکت یک تیم لیگ برتری نشست و حالا در تقابل هفته آینده مقابل خیبر از محمد مایلی کهن رد می‌شود تا وارد بیست سرمربی برتر با سابقه لیگ برتر شود اما مهاجری امشب از بدشانسی عجیب شاگردانش در این بازی کلافه بود.

مهاجری تیمش در شروع و پایان بازی دو گل دریافت کرد و غیر از آن شمس‌آذر روی دروازه سرخپوشان موقعیت‌های زیادی خلق کرد اما هیچکدام از فرصت‌هایی که بازیکنان تیمش داشتند با بدشانسی و به واسطه عدم تمرکز نفرات تهاجمی تیمش نتوانست موفق به گلزنی بشود.

2100697

اکنون شمس‌آذر قزوین پس از سه بازی با حضور مهاجری شکست خورد و این مرد باتجربه که می‌داند در این تیم باید تغییرات زیادی به وجود آورد، قطعا از حالا به بعد تیمش را به شیوه‌ای دیگر اداره خواهد کرد تا شمس‌آذر از این مقطع کنونی و بحرانی بتواند خارج شود. 

تیم‌های تحت هدایت مهاجری برابر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شکست نخورده و این هشتمین باخت مهاجری مقابل این تیم بود و اکنون باید دید شمس‌آذر و تیم مهاجری شرایطشان در ادامه لیگ بیست و چهارم چگونه پیش می‌رود.

دیدگاه‌ها