کد خبر : 2079780 | 06 آبان 1403 ساعت 05:32 | 13.9K بازدید | 17 دیدگاه

برنامه مسابقات و کار سخت موسیمانه:

چالش بزرگ استقلال: بهترین خط حمله ایران و عربستان!

استقلال با وضعیت دفاعی نگران کننده باید به مصاف تراکتور و الهلال برود.

چالش بزرگ استقلال: بهترین خط حمله ایران و عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دو بازی آینده باید به مصاف تراکتور و الهلال برود که بهترین آمار هجومی را در لیگ برتر ایران و عربستان در اختیار دارند و با ساختار هجومی فوق‌العاده مقابل رقبا قرار می‌گیرند!

این در شرایطی است که استقلال برخلاف سال‌های گذشته آمار دفاعی فاجعه‌ای دارد و در بین تمام تیم‌های حاضر در لیگ ایران بیشترین گل را دریافت کرده است و به غیر از دیدار با الغرافه در هیچ مسابقه دیگری دروازه‌اش بسته نمانده است!

موسیمانه پنج روز و در بهترین شرایط سه جلسه تاکتیکی پیش رو دارد تا بتواند تغییراتی را در خط دفاعی تیم‌اش برای بازی با تراکتور ایجاد کند و در این روزها او نقش ویژه‌ای خواهد داشت تا بازیکنان را با ذهنیت بهتری مقابل تراکتور به میدان بفرستد.

2099684

بازی استقلال و الهلال هم در 14 آبان برگزار می‌شود و موسیمانه برای تقابل با فوق‌ستاره‌ها و تیم ترسناک الهلال باید کاری خارق‌العاده انجام دهد تا استقلال حداقل در این مسابقه یک بازی برابر را انجام دهد!

الهلال 25 گل در لیگ عربستان به ثمر رسانده و تراکتور بدون در نظر گرفتن بازی فردا با 11 گل به همراه آلومینیوم و ملوان در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد.

استقلالی‌ها فصل گذشته در حالی قهرمانی را از دست دادند که با اسکواد فعلی خط دفاعی و با یک تغییر، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشتند اما مشکلات این تیم فراتر از مسائل فنی و بدنی است، ذهنیت بازیکنان استقلال برای کسب پیروزی و کلین‌شیت آماده نیست، آنها سخت‌گیری لازم را مقابل رقبا ندارند و این ذهنیتی است که باید در تک تک بازیکنان این تیم ایجاد شود.

دیدگاه‌ها