کد خبر : 2079772 | 06 آبان 1403 ساعت 04:38 | 4.4K بازدید | 5 دیدگاه

اولین برد خانگی و نخستین پیروزی با تفاضل گل

دقیقی همه طلسم‌های خیبر را شکست!

سرمربی خیبر خرم‌آباد در اولین حضور روی نیمکت این تیم رکوردهای ویژه‌ای را به ثبت رساند.

دقیقی همه طلسم‌های خیبر را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، هدایت خیبر در شرایطی به سعید دقیقی رسید که این تیم از 8 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها 6 امتیاز اندوخته بود و در منطقه خطر قرار داشت. حضور دقیقی و پیروزی مقابل در اولین تجربه نشستن این سرمربی روی نیمکت خیبر اما باعث شد طلسم‌هایی که مدتی طولانی پابرجا بودند، برای نماینده لرستان شکسته شود.

خیبری‌ها که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند بعد از آنکه در اولین بازی فصل در شهرقدس مقابل هوادار به برد رسیدند، دیگر در هیچ مسابقه‌ای پیروز نشده بودند تا اینکه امروز دومین پیروزی فصل را مقابل استقلال جشن گرفتند.

همچنین خیبر خرم‌آباد تاکنون در بازی‌های خانگی لیگ برتر هیچ پیروزی‌ای در کارنامه نداشت و اولین برد خانگی آنها نیز مقابل استقلال رقم خورد.

2100676

دیگر رکوردی که در بازی خیبر و استقلال برای لرستانی‌ها شکسته شد، برد با تفاضل گل است. خیبر خرم‌آباد در مجموع 8 بازی گذشته تنها 5 گل به ثمر رسانده بود ، اما در این بازی سه بار دروازه استقلال را باز کرد. جالب اینکه خیبر در هیچ کدام از بازی‌های این فصل بیشتر از یک گل در یک بازی نزده بود اما این طلسم با سه بار باز کردن دروازه آبی‌پوشان شکسته شد تا آنها مجموع گل‌های زده خود را به عدد 11 برسانند.

بی‌شک شرایط خیبر با توجه به برد ارزشمند مقابل استقلال و روحیه بالایی که سعید دقیقی برای کسب موفقیت‌های بیشتر دارد، می‌تواند بهتر از این شود و شاید در آینده شاهد پیشرفت چشمگیر آنها و صعود بیشتر در جدول رده‌بندی نیز باشیم.

دیدگاه‌ها