کد خبر : 2079770 | 06 آبان 1403 ساعت 04:20 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

یاشاسین، به خاطر شما آمدم

جمله ترکی هافبک تراکتوری برای هواداران خیبر!

علیرضا نقی‌زاده می‌گوید این تیم فرصت زدن گل‌های بیشتر را هم داشت.

جمله ترکی هافبک تراکتوری برای هواداران خیبر!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده، هافبک دفاعی تیم خیبر خرم آباد، به نظر تبدیل به مهره شانس تیم‌های خود برای نتیجه گیری مقابل استقلال شده و بعد از کسب نتایج مطلوب با سپاهان و آلومینیوم و تراکتور، این بار با پیراهن خیبر توانست پیروزی را برابر آبی‌های پایتخت تجربه کند و با سه گل زمین را ترک کند.

جالب اینکه نقی‌زاده در این بازی نمایش خوبی هم داشت و به خصوص در کنترل حملات حریف نقشی پررنگ ایفا کرد و توانست به پیروزی تیمش یاری برساند و البته نمره خوبی هم از وبسایت‌های داده پردازی فوتبال دریافت کرد اما با این حال او در پایان بازی با فروتنی خاصی در مورد این مسابقه صحبت کرد و البته با درخواست جالبی هم مواجه شد.

پس از پیروزی مقابل استقلال در میکسدزون حضور یافت و در این بازی گفت: واقعا خدا را شکر، این همه تماشاگر آمدند و رو سیاه نشدیم. ما این برد را به آنها بدهکار بودیم، با آمدن آقای دقیقی متحول شدیم و در جریان بازی موقعیت هم به استقلال ندادیم.

نقی زاده که ارتباط بسیار خوبی با سعید دقیقی هم دارد، در روزهای گذشته نزدیکی خاصی به این سرمربی داشته و باتوجه به تجربه بالای خود، نقش پررنگی در جمع کردن تیم خیبر بعد از دو تغییر سرمربی ایفا کرده و شاید به همین خاطر هم باشد که بعد از بازی در تمجید از سعید دقیقی صحبت‌هایی را انجام داد.

2100666

با این حال عمده بخش صحبت‌های نقی زاده به هواداران خیبر اختصاص داشت. او که بعد از بازی در خارج استادیوم با درخواست سلفی هواداران مواجه شد و با آنها عکس یادگاری گرفت، در پاسخ به اینکه چه جمله ترکی به هواداران خیبر می‌گوید، گفت: یاشاسین خیبر!

دیدگاه‌ها