کد خبر : 2079768 | 05 آبان 1403 ساعت 21:18 | 31.2K بازدید | 57 دیدگاه

صدرنشینی پرسپولیس با پیراهن جدید گاریدو

تیم پرسپولیس موفق شد با کسب پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین به صدر جدول صعود کند.

صدرنشینی پرسپولیس با پیراهن جدید گاریدو

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی تیم پرسپولیس مقابل شمس‌آذر در شبی که با پنج تغییر نسبت به دیدار با السد وارد زمین شده بود، موفق شد با گل علی علیپور و وحید امیری، سه امتیاز مهم را کسب کند و شکست تلخ در استادیوم جاسم بن حمد را به باد فراموشی بسپارد.

نکته جالب در مورد پیروزی سرخپوشان این است که خوان کارلوس گاریدو با کاپشن زمستانی خود از کنار خط تیمش را هدایت می‌کرد و همچنین پیراهن جدیدی را بر تن کرد و لباس سرمه‌ای رنگ خود را سرانجام از تن درآورد.

2100659

پیراهن سرمه‌ای رنگ او که از بدو ورود به ایران بر تن سرمربی قرمزها بود، در چند هفته گذشته شایعاتی را در میان هواداران فوتبال به وجود آورد و حتی این سرمربی در این خصوص مورد سوال قرار گرفت و گفت که تنها یک پیراهن با خود به ایران آورده است.

با این حال اکنون او با لباس جدید خود تیمش را هدایت کرد و توانست این برد مهم را به دست بیاورد و تیمش را با 17 امتیاز از 7 بازی به صدر جدول فرستاد و حالا در صورت برد در دیدار معوقه با گل‌گهر، آنها 20 امتیازی هم خواهند شد.

پرسپولیس همچنین در این بازی به دهمین گل فصل خود رسید و موفق شد به یک قدمی تراکتور به عنوان بهترین خط حمله لیگ برسد و حالا باید تلاش کند تا جایگاه صدرنشینی خود را حفظ کند.

دیدگاه‌ها