کد خبر : 2079762 | 05 آبان 1403 ساعت 21:00 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

نوری شاهین: گل‌های احمقانه‌ای دریافت می‌کنیم!

نوری شاهین، سرمربی دورتموند، نقطه ضعف بزرگ تیمش را دریافت گل‌های ساده می‌داند و وعده داد که مشکلات خط دفاعی تیمش را حل می‌کند.

نوری شاهین: گل‌های احمقانه‌ای دریافت می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های آگزبورگ و دورتموند از هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگا با برتری ۲-۱ آگزبورگ میزبان به پایان رسید تا سومین شکست پیاپی زنبورها در بازی‌های خارج از خانه این فصل رقم بخورد.

نوری شاهین سرمربی دورتموند که از نتیجه کسب شده دیدا ناراحت بود، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "گل‌های بسیار احمقانه‌ای دریافت کردیم. خوردن چنین گل‌هایی شدیدا من را آزار می‌دهد. نمی‌خواهم هواداران را ناامید کنم اما با این وضعیت اصلا به موفقیت نخواهیم رسید."

سرمربی دورتموند در این بازی و به علت مصدومیت بازیکنانش، ناچار به انجام سه تعویض اجباری شد. نوری شاهین در این خصوص گفت: "من قبلا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم که مجبور به انجام سه تعویض اجباری در یک بازی بشوم. یولیان رایرسون، مارسل سابیتز، والدمار آنتون سه بازیکنی بودند که مجبور شدم آنها را اجبارا تعویض کنم و تاحدودی برنامه‌های تیم به هم ریخت."

دورتموند تا اینجای فصل اصلا روند متعادلی نداشته و کاملا سینوسی نتیجه گرفته است. شاهین در مورد اینکه آیا وضعیت تیمش را اکنون پیچیده می‌داند یا خیر پاسخ داد: "پیچیده؟ من می‌دانم که نقاط ضعف تیمم چیست و طبیعتا برای جبران آنها تمام تلاشم را خواهم کرد. به هرحال ما مربی‌ها با نتایج‌مان ارزیابی می‌شویم و باید عملکرد بهتری در بازی‌های آینده از خود نشان دهیم."

2099883

سرمربی دورتموند در پایان، با سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تهدیدی از سوی مدیران این تیم متوجه او شده است مواجه شد و گفت: "تاکنون چنین چیزی نبوده و همانطور که گفتم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این نتایج را جبران کنیم."

دیدگاه‌ها