کد خبر : 2079759 | 05 آبان 1403 ساعت 20:49 | 9.6K بازدید | 7 دیدگاه

شکوری: وی ای آر هست از این سوال‌ها نپرسید!

ابراهیم شکوری از هواداران خیبر خرم آباد حسابی تمجید کرد.

شکوری: وی ای آر هست از این سوال‌ها نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر خرم آباد موفق شد در خانه مقابل استقلال به پیروزی 3 بر 1 برسد. ابراهیم شکوری، عضو کادر فنی خیبر، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: «بازی کاملا جذاب بود. با حضور این هواداران در ورزشگاه لذت فوتبال چندین برابر می‌شود. بابت این برد به همه لرتبارها تبریک می‌گویم. خدا را شکر که بردیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.»

ویدئو: 356907

او در خصوص اعتراض استقلالی‌ها درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق پایانی افزود: «با توجه به اینکه در آن لحظه نتیجه سه بر یک بود اینکه آن صحنه پنالتی بود یا نبود نمی‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اگر اشتباه نکنم دو سه صحنه مشکوک هم برای ما بود که داور می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال وقتی وی‌ای‌آر هست منطقی نیست که در این باره صحبت کنیم.»

شکوری ادامه داد: «به بچه‌های استقلال هم خسته نباشید می‌گویم که سعی خود را کردند. من فکر می‌کنم تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد.»

مربی خیبر با تمجید از هواداران این تیم گفت: «من خودم امروز از بازی و جو ورزشگاه لذت بردم و فکر می‌کنم چنین جوی می‌تواند حتی در آسیا نمونه باشد. امیدوارم که حمایت مردم لرستان از تیم خیبر همچنان تداوم داشته باشد و در ادامه لیگ شاهد اتفاقات بهتری برای تیم باشیم.»

دیدگاه‌ها