کد خبر : 2079755 | 06 آبان 1403 ساعت 05:05 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم امسال هر طور شده در لیگ بمانیم

میرزاپور: هواداران خیبر یار دوازدهم ما هستند

مربی دروازه‌بان‌های خیبر در مورد عملکرد این تیم با ورود سعید دقیقی به عنوان سرمربی صحبت کرد.

میرزاپور: هواداران خیبر یار دوازدهم ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد موفق شد در تقابل با استقلال تهران به پیروزی شیرینی دست یابد و ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی گلرهای خیبر درباره کسب این سه امتیاز اظهار داشت: به هر دو تیم بابت این بازی زیبا و تماشاگرپسند تبریک می‌گویم. تمام کسانی که بازی را از تلویزیون تماشا کردند دیداری زیبا و پر از صحنه‌های تاکتیکی را نگاه کردند. چند هفته نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و دیگر این بازی مقابل هواداران خودمان موفق شدیم سه امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: ما در بازی‌های گذشته هم که باختیم واقعا موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نمی‌شدند و امروز توپ‌ها به گل تبدیل شدند. حالا باید به فکر تقابل با شمس آذر قزوین باشیم تا در آن بازی هم امتیاز کامل کسب کنیم.

میرزاپور که پیش از این با رضا مهاجری و مارکو اورلیو در خیبر به عنوان مربی گلرها کار کرده بود، در مورد همکاری با سعید دقیقی توضیح داد: من دیروز تازه برگشتم و ۷-۸ روزی درگیر کلاس مربیگری بودم. در این چند روز که آقای دقیقی آمدند روند مثبتی داشتند و انشالله خیبر را به جایگاهی برسانیم که هواداران دوست داشته باشند. ما به دنبال ماجراجویی هستیم و مهم این است که امسال با خیبر در لیگ بمانیم.

میرزاپور همچنین در تقدیر از حمایت هواداران خیبر تاکید کرد: سال گذشته هم که در لیگ یک بودیم، این هواداران از عناصر موفقیت ما بودند و در گرما و سرما ما را تشویق کردند و امروز هم همراه بودند و یار دوازدهم ما هستند.

دیدگاه‌ها