کد خبر : 2079751 | 05 آبان 1403 ساعت 20:31 | 4.1K بازدید | 5 دیدگاه

ما در اصل دو مربی عوض کردیم؛

مدیرعامل خیبر: این دومین خاطره‌سازی ما بود

احسان ناصر، مدیرعامل خیبر، با اشاره به برد خیبر در سال‌های دور مقابل پرسپولیس، برد امروز برابر استقلال را دومین برد خاطره‌ساز خرم آبادی‌ها دانست.

مدیرعامل خیبر: این دومین خاطره‌سازی ما بود

به گزارش "ورزش سه"، احسان ناصر، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد، پس از برتری ۳ بر ۱ تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بچه‌ها بسیار زحمت کشیدند. آقای دقیقی بسیار خوب تیم را چیدمان کرده بود و با استراتژی‌ای که داشتند توانستند یک نتیجه خیلی خیلی خوبی را بگیرند. ما در قدیم در این شهر خاطره سازی داشتیم و این خاطره سازی دوم برای تیم‌های بزرگ کشور و تیم قابل احترام استقلال است. امیدواریم که میزبان خوبی بوده باشیم و ان‌شالله این نتایج برای خیبر تکرار شود. مهم‌ترین آیتم برای ما این بود که بچه‌ها به خودباوری برسند، اگر که یک مدت باشگاه ضعیف عمل کرده بود خود بچه‌ها این توان را دارند تا نتیجه خوب بگیرند.

2100622

مدیرعامل خیبر درباره حاضر شدن استادیوم جدید این تیم و حضور بانوان در این ورزشگاه گفت: با حضور جناب آقای استاندار و هماهنگی شورای تبیین در تلاش هستیم که شاید در همین فصل هم بتوانیم فضایی را در تختی برای بانوان هماهنگ کنیم. علل و عوامل و اسباب مختلفی دارد و این یک قول ۵۰ درصدی است و امیدواریم که انجام بشود. در خصوص لر آره‌نا باز هم آیتم‌های زیادی وجود دارد که دست ما نیست و ما داریم تلاش می‌کنیم. استان خیلی همکاری کرده است و مجوز حجم وسیعی آب شرب برای چمن داده و داریم تلاش می‌کنیم که سکو را به حدی برسانیم تا بادخیزی آنجا را کنترل کند و کاشت چمن و کمپ انجام شود. ما آنجا یک کمپ خیلی کامل داریم می‌سازیم. این را به هواداران قول می‌دهم که یک دوره ساخت ۴ ساله داریم ولی فکر می‌کنم ظرف ۱ سال آینده بتوانیم آنجا را برای بازی‌ها آماده کنیم.

ناصر درباره تعویض سه باره سرمربی این تیم گفت: از پیش از فصل با آقای دقیقی مذاکراتی صورت گرفته بود. در خصوص جناب آقای مارکو که یکی از مربیان بسیار با دانش ما هستند، برنامه بر این بود که ایشان یک تایمی به عنوان سرمربی تیم حضور داشته باشند تا ما مذاکرات‌مان تکمیل بشود. قطعا در آن دوره‌ای که ایشان سرمربی بودند، باشگاه حمایت کامل خودش را از ایشان اعلام کرد و پشت‌شان بود، پس به عبارتی می‌توانیم بگوییم ما دو مربی عوض کردیم و در یک فضا و خلایی قرار گرفتیم که به نظرم طبیعی است. سال اولی است که به لیگ می‌آییم و تا بتوانیم همه اسباب و لوازم را آماده کنیم زمان می‌برد و ممکن است تغییرات بدین شکل باشد.

دیدگاه‌ها