کد خبر : 2079749 | 05 آبان 1403 ساعت 20:19 | 12.8K بازدید | 32 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

در ال کلاسیکو، بردن رئال در برنابئو آسان‌تر است!

ایوان راکیتیچ معتقد است به دلیل ارائه بازی بسته از سوی رئال مادرید در نوکمپ، کسب پیروزی مقابل آنها در سانتیاگو برنابئو راحت‌تر بود‌.

در ال کلاسیکو، بردن رئال در برنابئو آسان‌تر است!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه برگزاری یکی از حساس‌ترین نبردهای میان رئال مادرید و بارسلونا در چند سال اخیر، ایوان راکیتیچ،‌ هافبک سابق بارسلونا در گفتگو با اسپورت، خاطرات خود از حضور در این بازی حساس را درمیان گذاشت.

جالب آنکه راکیتیچ در هشت بازی ال کلاسیکو برای بارسلونا به میدان رفت و موفق به کسب هشت برد در این بازی‌ها شد و تنها دو بار مقابل رئال مادرید شکست‌ خورد.

راکیتیچ درمورد دلیل موفقیت بارسلونا در ال کلاسیکو‌هایی که در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برگزار می‌شود گفت: "مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو همیشه بهتر بودیم چرا که آنها در خانه بازی می‌کردند و همین باعث می‌شد تا بازی تهاجمی‌تری به نمایش بگذارند. آنها در بازی‌هایی که در نوکمپ برگزار می‌شد، به دلیل آنکه میهمان بودند سعی در بستن فضا‌ها و ارائه یک بازی بسته داشتند و از همین رو گلزنی مقابل این تیم بسیار سخت بود."

1493756

راکیتیچ سپس ضمن تمجید از عملکرد جوانان بارسلونا در ترکیب این تیم، مدعی شد که نباید فشار زیادی روی این بازیکنان وارد شود. او در این مورد افزود: "نیاز نیست از حالا فشار زیادی به بازیکنان جوان وارد کنیم. باید از نمایش زیبای آنها لذت ببریم چرا که آینده از آن این بازیکنان است.

از نظر من فشار اصلی باید روی بازیکنان باتجربه باشد. واقعا از تماشای عملکرد بازیکنانی همچون گاوی، پدری و لامینه یامال در ترکیب بارسلونا لذت می‌برم. امیدوارم درخشش آنها ادامه‌دار باشد. از اینکه دوباره می‌توانیم شاهد رقص گاوی و پدری در میانه میدان باشیم خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها