کد خبر : 2079743 | 05 آبان 1403 ساعت 19:57 | 9.4K بازدید | 11 دیدگاه

خادم‌پور: به حواشی پوستر استقلال کاری نداشتیم

بازیکن خیبر می‌گوید که آنها با توجه به تاکتیک‌های سعید دقیقی موفق به شکست استقلال شدند.

خادم‌پور: به حواشی پوستر استقلال کاری نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر توانست دست به کار بزرگی زده و استقلال را سه بر یک شکست دهد. سینا خادم‌پور که برابر تیم سابقش قرار گرفته بود، در سخنانی از حمایت هواداران و نقش مربی جدید در اجرای تاکتیک‌های موثر و منظم در زمین قدردانی کرد. او بیان کرد که با حضور کادر فنی جدید و همراهی هواداران، تیم توانسته است از شرایط سخت عبور کرده و به سوی رتبه‌های بالای جدول حرکت کند.

خادم‌پور در میکسدزون استادیوم لر آرنا گفت: امروز با کمک هواداران عزیز و بهره‌گیری از تاکتیک‌های مربی جدیدمان، توانستیم برنامه‌های او را به بهترین شکل در زمین پیاده کنیم. خوشبختانه، با حضور کادر فنی جدید و حمایت‌های ارزشمند مالک محترم تیم، توانستیم به نتیجه‌ای دست یابیم که نتیجه تلاش و زحمات تک‌تک اعضای تیم است. این پیروزی را به مردم عزیز لرستان تقدیم می‌کنیم.

خادم‌پور درخصوص حواشی پیش آمده پس از پوستر باشگاه استقلال، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: ما واقعاً به حواشی توجهی نداریم. قبل از این بازی، همه با یکدیگر صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید خودمان را از شرایط فعلی خارج کنیم و با آرامش، قدم به قدم به رتبه‌های تک‌رقمی و جایگاه‌های بالای جدول نزدیک شویم.

وی در پایان گفت: استقلال بدون شک تیم بزرگی است، اما امروز بازیکنان ما با جان و دل تلاش کردند و همگی با همکاری یکدیگر به این نتیجه فوق‌العاده دست یافتیم. زمانی‌که تلاش کنی و صد خودت را بگذاری، اینگونه نتیجه می‌گیری.

دیدگاه‌ها