کد خبر : 2079737 | 05 آبان 1403 ساعت 19:44 | 1.7K بازدید | 5 دیدگاه

فرار، سردرگمی، چرخش و سرانجام گل

علاقه وافر علیپور به دروازه غربی شهر قدس!

علی علیپور موفق شد سومین گل فصل خود را مقابل شمس آذر قزوین به ثمر برساند.

علاقه وافر علیپور به دروازه غربی شهر قدس!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهر قدس میزبان شمس آذر قزوین است و برخلاف جریان بازی در دقایق ابتدایی موفق شد گل اول را به حریف سبز پوش خود بزند.

شاگردان رضا مهاجری کار را هجومی آغاز کردند و یک موقعیت فوق‌العاده هم در دقیقه ۴ داشتند که امیررضا رفیعی مانع گل شدن توپ شد. اما این پرسپولیس بود که روی اولین موقعیت جدی خود در بازی به گل دست پیدا کرد.

سروش رفیعی که در میانه زمین صاحب توپ بود با چشمان باز سهیل صحرایی را در سمت راست دید و توپ را با یک ارسال خط کشی شده برای این بازیکن جوان فرستاد. صحرایی نیز بدون تعلل با یک پاس در عرض زیبا علی علیپور را در موقعیت گل زنی قرار داد. علیپور که می‌خواست سر ضرب با پای چپ شوت بزند در ابتدا در این امر ناموفق بود و بعد از اینکه توپ به پای خودش گیر کرد خیلی زود به خودش آمد و با چرخش دوباره صاحب توپ شد و در دهانه دروازه با پای راست در دقیقه ۱۱ گل زد‌.

این سومین گل فصل علی علیپور در این فصل بود. او لیگ برتر مقابل آلومینیوم گل زده بود و در لیگ نخبگان نیز دروازه پاختاکور را فرو ریخته بود. علیپور در بازی پاختاکور در شهر قدس نیز در دقایق ابتدایی توپ را وارد همین دروازه غربی کرده بود.

علیپور حالا موفق شد مقابل شمس آذر نیز گل بزند تا از زیر فشار بعد از چند بازی گل نزدن از فشار خارج بشود.

دیدگاه‌ها