کد خبر : 2079731 | 05 آبان 1403 ساعت 19:24 | 4.8K بازدید | 8 دیدگاه

سرمربی جوان تشویق شد و تعظیم کرد

دقیقی و محبوبیت زودهنگام در لرستان(عکس)

هواداران خیبر خرم‌آباد بعد از شکست استقلال بیش از هرکس سعید دقیقی سرمربی تازه‌وارد خود را مورد تشویق قرار دادند.

دقیقی و محبوبیت زودهنگام در لرستان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقیقی به عنوان یک سرمربی جوان و انرژیک ویژگی مهمی دارد که که روی مسائل روحی و روانی بازیکنانش بسیار تاثیرگذار است؛ او همواره با روحیه بالای خودش سعی می‌کند شاگردانش را در ارائه فوتبالی زیبا هدایت کند و در خیبر نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

سرمربی تازه‌وارد خیبری‌ها با وجود اینکه زمان زیادی نیست به خرم‌آباد رفته و فرصت زیادی برای کار کردن روی مسائل فنی تیمش نداشت، اما در همین مدت کوتاه انگیزه خوبی به سبزپوشان لرستان تزریق کرد و در نهایت مجموعه این اتفاقات به برد ارزشمند مقابل استقلال انجامید.

2100576

بردی که خیبر مقابل آبی‌های پایتخت به دست آورد، باعث ایجاد شور و شوق خاصی میان هواداران لرستانی حاضر در ورزشگاه شد. هواداران خیبر که به خوبی متوجه تغییرات روانی در تیم خود در بازی امروز شده بودند، بیش از هر شخص دیگری در پایان مسابقه به تشویق سعید دقیقی پرداختند.

2100578

در پایان بازی امروز دقیقی وقتی فریاد زدن نام خودش را نزد هواداران خیبر شنید، دوان دوان به سمت سکوی روبرویی رفت و با تعظیم به سمت هواداران از آنها بابت حمایتشان تشکر کرد.

دقیقی که بسیار بابت پیروزی امشب خوشحال بود، در حالی که بغض کرده بود این خوشحالی را با هواداران تقسیم کرد. او حالا زودتر از آنچه تصور می‌شد به چهره محبوب نزد هواداران خیبر تبدیل شده و انگیزه بیشتری برای ادامه موفقیت‌ها با خیبر پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها