کد خبر : 2079721 | 05 آبان 1403 ساعت 19:03 | 32.8K بازدید | 49 دیدگاه

تلخ‌ترین شروع ممکن برای سرمربی آفریقایی استقلال

موسیمانه حرص خورد و مبهوت ماند!(عکس)

سرمربی آفریقایی استقلال در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم تجربه تلخی در ذهنش ماندگار شد.

موسیمانه حرص خورد و مبهوت ماند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیتسو موسیمانه که به تازگی سرمربیگری استقلال را قبول کرده، امروز برای اولین بار روی نیمکت آبی‌ها نشست و تیمش را از کنار زمین هدایت کرد.

موسیمانه که زمان زیادی برای انجام تمرینات تاکتیکی و فنی با استقلالی‌ها نداشت، امروز اگرچه تغییراتی را بعد از مشورت با اعضای کادر فنی ایرانی خود در ترکیب استقلال ایجاد کرد، اما عملا نقش زیادی در مسائل فنی نداشت.

سرمربی آفریقایی که هنوز حتی بازیکنان تیمش را هم به طور کامل نمی‌شناسد، امروز از کنار زمین ورزشگاه تختی خرم‌آباد سعی داشت تجربیات خود را تا جایی که ممکن است به بازیکنان داخل زمین انتقال بدهد اما در نهایت عایدی به دست نیاورد.

شکست تلخ استقلال و دریافت سه گل در خرم‌آباد مقابل خیبری که در سه بازی گذشته هیچ گلی به ثمر نرسانده بود، تجربه‌ای عجیب برای موسیمانه محسوب می‌شود. سرمربی آفریقایی در کنار زمین نسبت به عملکرد شاگردانش رضایت نداشت و حرص و جوش فراوانی خورد.

2100544

او با وجود تلاش‌هایی که برای جبران نتیجه انجام داد، اما بعد از دریافت گل سوم از خیبر، مات و مبهوت کنار زمین ایستاد و شکست را پذیرفت. او احتمالا اکنون به روزهای سختی می‌اندیشد که برای بهبود شرایط فنی استقلال و راضی کردن هواداران پرشمار این تیم در پیش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها