کد خبر : 2079720 | 05 آبان 1403 ساعت 18:55 | 2.6K بازدید | 34 دیدگاه

آنها مدعی قهرمانی هستند اما...

گل‌محمدی: برای برد سپاهان انگیزه زیادی داریم

یحیی گل‌محمدی از هواداران فولاد دعوت کرد که در دیدار برابر سپاهان در استادیوم حاضر شوند.

گل‌محمدی: برای برد سپاهان انگیزه زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در هفته نهم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی مهم و حساسی را در پیش داریم؛ این بازی هم برای تیم حریف با توجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، بازی مهمی خواهد بود و هم برای ما که می‌خواهیم قابلیت‌های خودمان را در لیگ نشان بدهیم. تمرینات خوبی را در چند روز گذشته داشتیم و آماده بازی هستیم. انگیزه خوبی داریم که بتوانیم یک بازی فنی همراه با نتیجه خوب داشته باشیم.

ویدئو: 356893

او ادامه داد: سپاهان هم یکی از تیم‌های سرشناس و ریشه‌دار لیگ است و قطعا با توجه به مهره‌های خوب و مربی‌های خوبی که دارد، مدعی قهرمانی است. فکر می‌کنم آنها هم دنبال پیروزی باشند. به نظرم بازی خوبی از آب دربیاید. هر دو تیم دوست دارند فوتبال بازی کنند و بازی فنی در زمین پیاده کنند. به همین دلیل فکر می‌کنم شاهد بازی جذاب و خوبی از طرف دو تیم‌ خواهیم بود. امیدوارم روند بازی طوری باشد که بتوانیم به نتیجه مدنظر خودمان که پیروزی است، برسیم.

گل‌محمدی در ادامه گفت: این بازی هم برای سپاهان و هم برای تیم ما بازی سختی است. فکر می‌کنم هر تیمی اشتباهات کمتری در زمین داشته باشد و فرصت طلب باشد، می‌تواند بازی را به نفع خودش تمام کند. انشالله با حضور گرم و پرتعداد هواداران بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. وجود هواداران دلگرمی زیادی به ما خواهد داد و امیدوارم فردا شاهد حضور پرشورشان باشیم.

سرمربی فولاد در پایان در خصوص برگزاری این مسابقه با VAR گفت: ما تجربه بازی در حضور VAR هم داشتیم. این موضوع می‌تواند برای هر دو تیم از نظر اعتمادبه‌نفس و تمرکز روی بازی و مسائل فنی بهتر باشد. قطعا وقتی VAR هست، انتظار داریم که اشتباهات تاثیرگذار در بازی خیلی کمتر باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها