کد خبر : 2079716 | 05 آبان 1403 ساعت 18:43 | 13K بازدید | 11 دیدگاه

اولین بار: دو محصول آکادمی در ترکیب پرسپولیس

در بازی با شمس آذر قزوین پرسپولیس از دو بازیکن آکادمی خود در ترکیب اصلی بهره می‌برد.

اولین بار: دو محصول آکادمی در ترکیب پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس تهران میزبان شمس آذر قزوین است. سرخ‌ها امیدوارند در شرایطی که مصدومان پرشماری در این بازی دارند با ۳ امتیاز و دست پر از زمین خارج شوند تا روند خوب آنها در لیگ برتر حفظ شود و به پنجمین پیروزی فصل دست پیدا کنند.

سرماخوردگی الکسیس گندوز و مصدومیت ایوب العملود و فرشاد فرجی باعث شده تا گاریدو از دو بازیکن آکادمی باشگاه پرسپولیس در ترکیب اصلی خود بهره ببرد. امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس که فصل پیش پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران معرفی شد و نمایش‌های خوبی داشت اولین بازی فصل خود را در غیاب گلر الجزایری قرمزها انجام خواهد داد.

2100534

دیگر محصول آکادمی که در این بازی فیکس شده، سهیل صحرایی است. صحرایی که در بازی قبلی برابر السد با توجه به مصدومیت فرشاد فرجی وارد زمین شده بود، حالا اولین حضور ثابت خود در لیگ برتر فوتبال ایران را امشب مقابل شمس آذر قزوین تجربه خواهد کرد.

با حضور این دو بازیکن در ترکیب، میانگین سنی ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس پایین آمده و باید دید آنها چه عملکردی در این جدال حساس خواهند داشت.

دیدگاه‌ها