کد خبر : 2079711 | 05 آبان 1403 ساعت 18:32 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

بکا اکماتالیف اعتماد مربی را از دست داد؛

احتمال جدایی تنها گلر خارجی لیگ برتر

بکا اکماتالیف، دروازه‌بان 29 ساله و ملی‌پوش قرقیزستانی پس از عملکرد ضعیف در سنگرتوری فولاد هرمزگان، نیمکت نشین شد و احتمال جدایی وی قوت گرفت.

احتمال جدایی تنها گلر خارجی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد هرمزگان پس از قهرمانی در لیگ دسته اول، برای اولین تجربه خود در بالاترین سطح باشگاهی ایران فعالیت پر زرق و برقی در بازار نقل و انتقالات داشت. یکی از خریدهای بزرگ هرمزگانی‌ها، بکا اکماتالیف دروازه‌بان تیم ملی قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا 2024 بود که به علت مهارت بالای بازی با پا پیش‌بینی می‌شد از سایر همتایان متمایز باشد. اما بکا در مسابقه‌های اخیر فولاد عملکردی بسیار ضعیف ارائه داد و نه تنها در سیستم پاورپلی برای فولادی‌ها گره گشا نبود، بلکه در رفلکس گلری چندان حرفه‌ای نشان نداد و اکثر ضربات نواخته شده به چارچوب این دروازه‌بان تبدیل به گل شده است.

همین موضوع باعث شد که علی امیری مربی جوان فولاد هرمزگان در بازی با مس سونگون ورزقان از مجتبی بذرافشان، بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ دسته اول با هفت کلین‌شیت استفاده کند و این سنگربان نیز مقابل لاله‌های نارنجی عملکردی به مراتب بهتر از اکماتالیف به نمایش گذاشت.

به نظر می‌رسد، ماجراجویی تنها دروازه‌بان خارجی لیگ برتر در فوتسال ایران رو به پایان است و مدیران فولاد با توجه به عملکرد و دستمزد بکا، جلسه‌ای بر سر جدایی با او ترتیب بدهند.

دیدگاه‌ها