کد خبر : 2079703 | 05 آبان 1403 ساعت 17:57 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش نفرات امید و جوانان؛

مزد جوانگرایی تارتار سه امتیاز بود!

سه بازیکن زیر 23 ساله در ترکیب تیم گل‌گهر برابر ذوب‌آهن حضور داشتند.

مزد جوانگرایی تارتار سه امتیاز بود!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم گل‌گهر موفق شد با دو گل ذوب‌آهن را شکست دهد و این پیروزی در شبی به دست آمد که مهدی تارتار از نیروی بازیکنان جوان خود در ترکیب بهره برد و یک بازیکن زیر 21 سال و یک بازیکن زیر 23 سال را در ترکیب خود مورد استفاده قرار داد.

محمدمهدی زارع مدافع مرکزی تیم گل‌گهر که این فصل از لیگ یک به این تیم پیوسته و با درخشش زیر نظر مهدی تارتار به فهرست تیم ملی ایران هم رسیده، در مرکز خط دفاع حضور داشت و عملکرد خوبی را هم از خود نشان داد تا به این ترتیب خود را بیش از پیش در ترکیب تیمش جا بیاندازد.

امیرمحمد رزاقی‌نیا هم که در تیم ملی جوانان ایران حضور دارد، در کنار علی اصغر عاشوری زوج خط میانی گل‌گهر را تشکیل داد و موفق شد حملات و بازیسازی تیم ذوب آهن را از کار بیاندازد و در 20 سالگی جزو نفرات تاثیرگذار تیمش لقب بگیرد.

این در حالی است که در دقیقه 85 بازی هم علی اصغر شیخ الاسلامی 19 ساله به جای پیمان بابایی وارد زمین شد و در وقت‌های تلف شده با پاسی دیدنی زمینه ساز تک به تک مسعود زائرکاظمینی شد تا گل دوم گل گهر نیز با حرکت یک بازیکن جوان به ثبت برسد.

به این ترتیب مهدی تارتار مزد جوانگرایی خود را به دست آورد و توانست با این سه امتیاز دوباره تیمش را به فرم مطلوب بازگرداند.

دیدگاه‌ها