کد خبر : 2079691 | 05 آبان 1403 ساعت 16:53 | 5K بازدید | 7 دیدگاه

دربی ایتالیا برای اینتری‌ها مهمتر است

اینتر حاضر است به هر تیمی ببازد غیر از یووه!

پاتریک ویرا معتقد است دربی ایتالیا بیش از آنکه برای یوونتوس مهم باشد، برای هواداران اینتر اهمیت دارد.

اینتر حاضر است به هر تیمی ببازد غیر از یووه!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق فرانسوی یووه و اینتر معتقد است که دربی ایتالیا به طور سنتی برای اینتری‌ها مهمتر از یوونتوس است و گفت تنش‌های قبل از این بازی را خوب به یاد دارد.

ویرا در سال 2005/06 یک فصل برای یوونتوس بازی کرد و پس از رسوایی کالچوپولی به اینتر رفت و سه فصل و نیم را در آنجا سپری کرد.

این ملی‌پوش فرانسوی سابق با تجربه بازی در هر دو تیم، تردیدی ندارد که نراتزوری قبل از چنین دیدارهایی فشار بیشتری را احساس می‌کند و گفت که چگونه هم‌تیمی‌های سابقش آن مسابقه را مسابقه‌ای می‌دانستند که حق ندارند در آن بازنده شوند.

ویرا در مصاحبه‌ای به دازن گفت: «زمانی که در اینتر بودم، این بازی همیشه اهمیت بالایی داشت و مدیریت سطح فشار آن همیشه سخت بود. به نظر من این بازی برای اینتر مهمتر از یوونتوس است، زیرا همیشه در طرفداران اینتر ناامیدی و افسوس در مورد قهرمانی‌های یوونتوس در سری آ بدون اینکه شایسته آن باشد وجود داشت. آنها حاضر بودند به هر تیمی ببازند به غیر از یوونتوس. همیشه بازی کردن در دربی ایتالیا بسیار سخت بود و من تنش قبل از بازی‌ها را به یاد دارم. یادم می‌آید که با هم‌تیمی‌هایم در اینتر صحبت می‌کردم و آنها تاکید داشتند این بازی ای است که نمی‌توانیم آن را ببازیم زیرا برای هواداران بسیار مهم بود.»

اینتر و یوونتوس فردا یکشنبه در سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند. نراتزوری در حال حاضر تنها با یک امتیاز بالاتر از رقیب خود در جدول سری آ در رتبه دوم قرار دارد.

2100450

دیدگاه‌ها