کد خبر : 2079689 | 05 آبان 1403 ساعت 16:50 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

انتظار طولانی مس برای پنالتی پایان یافت

هر جا ملوان هست منتظر پنالتی باشید!

پنالتی دادن و پناتی گرفتن در بازی‌های این فصل ملوان زیاد تکرار شده است.

هر جا ملوان هست منتظر پنالتی باشید!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های مس رفسنجان و ملوان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک همراه شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که هر دو تیم از روی نقطه پنالتی دروازه دیگری را باز کردند. شاید این موضوع برای شاگردان زارع تکراری باشد اما برای مسی‌ها اتفاقی تازه به حساب می‌آمد.

هر چقدر که نارنجی‌های رفسنجان در فصل جدید پنالتی نزده بودند یا بهتر است بگوییم موفق به گرفتن پنالتی نشده بودند، بازی‌های تیم انزلی پنالتی‌های زیادی به خود دیده است.

روز گذشته اولین پنالتی این فصل برای مس رفسنجان گرفته شد که اتفاقا به تنها گل این تیم هم تبدیل شد ولی این عدد و رقم‌ها برای ملوان متفاوت بود. تا به اینجای کار در 8 بازی این تیم 8 پنالتی گرفته شده که آماری جالب توجه است. در این بین ۴ اعلام پنالتی به سود ملوان و ۴ مرتبه هم به سود حریفانش بوده است.

برای ملوان یک پنالتی مقابل سپاهان و یک پنالتی مقابل استقلال خوزستان به گل تبدیل نشده و یکبار هم شمس آذر در مصاف با تیم بندرانزلی پنالتی‌اش را خراب کرده و مابقی ضربات پنالتی از خط دروازه عبور کرده است.

رفسنجانی‌ها نیز تا پیش از این دو مرتبه دیگر پنالتی داده بودند که یکی از آنها را مهران موسوی برای آلومینیوم اراک از دست داد، ولی دیگری را آزادمنش برای شمس آذر به گل تبدیل کرد.

ناگفته نماند از آخرین پنالتی مس رفسنجان که در لیگ برتر به سود این تیم گرفته شده بود مدت زیادی می‌گذشت. آنها هفته پانزدهم فصل پیش در روز تساوی یک بر یک با پرسپولیس تنها گل خود را از روی نقطه پنالتی زده بودند و پس از آن دیگر هیچوقت برای این تیم اعلام پنالتی نشد.

دیدگاه‌ها