کد خبر : 2079686 | 05 آبان 1403 ساعت 16:39 | 4.5K بازدید | 7 دیدگاه

تغییر پست جلال‌الدین با نیمکت‌نشینی کاکوتا:

ماشاریپوف، مهندس و طراح حملات استقلال!

جلال‌الدین ماشاریپوف در پست هافبک هجومی برای استقلال به میدان می‌رود.

ماشاریپوف، مهندس و طراح حملات استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف در بازی مقابل خیبر در پست متفاوتی نسبت به هفته‌های گذشته حاضر خواهد شد و مسئولیت اصلی طراحی حملات استقلال را بر عهده خواهد داشت.

ماشاریپوف در این بازی نزدیک به محوطه جریمه حریف و در پست هافبک هجومی ایفای نقش می‌کند تا با استفاده از تکنیک و خلاقیتی که دارد وینگرها و تک مهاجم استقلال در تغذیه کند، با توجه به قابلیت فنی این بازیکن او در جریان بازی به عقب بازخواهد گشت و در کنار اندونگ و زبیر به توپ‌گیری و تخریب بازی حریف هم مشغول خواهد شد.

ماشاریپوف در اکثر مسابقات این فصل در سمت چپ خط حمله استقلال حضور داشت و یکی از بهترین‌های این تیم در طول فصل بود اما هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند یا پاس گل ارسال کند و باید دید در پست جدید چه نمایشی خواهد داد.

2100445

به نظر می‌رسد که در ادامه مسابقه با اضافه شدن کاکوتا به ترکیب اصلی باید منتظر حضور ماشاریپوف در سمت چپ خط حمله باشیم و پیش از آن او در نقش مهاجم سایه و هافبک هجومی فعالیت خواهد کرد.

خیبر خرم‌آباد در این بازی هافبک‌های دفاعی جنگنده‌ای در زمین دارد و همین اتفاق روز سختی را برای ستاره ازبکستانی استقلال رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها