کد خبر : 2079682 | 06 آبان 1403 ساعت 03:49 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع دوبل برای کنترل سامان تورانیان:

تابلوی ورود ممنوع مقابل مدافع کرمانی ملوان! (عکس)

سامان تورانیان بعد از یک فصل در استان کرمان به میدان رفت.

تابلوی ورود ممنوع مقابل مدافع کرمانی ملوان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامان تورانیان مدافع راست جوان تیم ملوان در استان زادگاهش به میدان رفت و تحت تاثیر درخشش و تحت تاثیر عملکرد خوب کوفی‌شولز و علی شجاعی فرصت چندانی برای درخشش پیدا نکرد.

تورانیان با درخششی که در پیراهن مس کرمان داشت به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد، مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت و جایگاه خود را در تیم ملی امید پیدا کرد و بازگشت او به استان کرمان با انگیزه‌های خاصی همراه شد اما تلاش‌ها و دوندگی بالای او چندان ثمربخش نبود و تحت تاثیر عملکرد دفاعی خوب بازیکنان مس قرار گرفت.

تورانیان در شرایطی سمت راست ملوان را در اختیار داشت که با دفاع دو نفره شجاعی و شولز کار سختی برای نفوذ داشت، اما با این حال رفت و برگشت‌های زیادی انجام داد و میانگین دوندگی بالایی از خودش ثبت کرد، تقابل او با بازیکن فیزیکی مس یکی از جذابیت‌های این مسابقه بود.

2100442

تورانیان از هفته سوم با ترک استقلال و پیوستن به ملوان جایگاه خود را در ترکیب اصلی پیدا کرد و خیلی زود با اعتماد ویژه زارع روبرو شد و با کمتر از 2 جلسه تمرینی به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و در تمامی مسابقات ملوان به میدان رفته است، او در اولین حضور مقابل چادرملو یک پاس گل هم ارسال کرد.

بازیکن جوان و کرمانی تیم ملوان در دیدار مقابل مس تاثیرگذاری مستقیمی نداشت اما جنگنده و پرتلاش ظاهر شد و به نظر می‌رسد که همچنان دفاع راست قوهای سپید در اختیار او قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها