کد خبر : 2079681 | 06 آبان 1403 ساعت 03:26 | 879 بازدید | 0 دیدگاه

پایان طلسم گلزنی بعد از 42 هفته:

فیفادی، فرصت درخشش مدافع گل‌گهر

مهدی تیکدری دومین گل لیگ‌ برتری خود را برای گل گهر به ثمر رساند.

فیفادی، فرصت درخشش مدافع گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری مدافع راست گل‌گهر سیرجان بعد از غیبت طولانی مدت و بازگشت به ترکیب سرمه‌ای پوشان گل زیبایی به ثمر رساند و نقش تاثیرگذاری در پیروزی دو بر صفر این تیم در برابر گاندوها داشت.

تیکدری در ابتدای فصل مذاکراتی با باشگاه استقلال داشت اما سرانجام در جمع بازیکنان گل‌گهر باقی ماند و در سه هفته ابتدایی برای این تیم بازی کرد، مصدومیت بدموقع گریبان او را گرفت و تا هفته نهم فرصت بازی پیدا نکرد اما بازگشت او با گلزنی همراه شد، تیکدری فصل گذشته 13 بازی فیکس و 8 بازی به عنوان جانشین به میدان آمد و موفق به گلزنی نشده بود و آخرین گل او به لیگ بیست و دوم و در هفته هفتم مقابل استقلال بازمی‌گشت و او تقریبا بعد از 42 برای گل‌گهر توانست مجدد برای این تیم گلزنی کند.

2100440

شماره 10 سیرجانی‌ها در سمت راست زمین حضور موثری داشت و با اضافه شدن به حملات و عملکرد خوب دفاعی یکی از بازیکنان آماده این تیم بود و به نظر می‌رسد که تعطیلات فیفادی فرصت کافی برای رسیدن به فرم ایده‌آل این بازیکن بوده است و مهدی تارتار در هفته های پیش رو از این بازیکن استفاده خواهد کرد.

او پیش از حضور در گل‌گهر فصل درخشانی را در تراکتور پشت سر گذاشت و در یک فصل چهار گل و سه پاس گل ارسال کرد و به واسطه این درخشش مورد توجه باشگاه گل‌گهر قرار گرفت، این فصل بهترین دوران فوتبالی تیکدری بود.

گل‌گهر در هفته دهم لیگ برتر باید در ورزشگاه خانگی به مصاف فولاد خوزستان برود.

دیدگاه‌ها