کد خبر : 2079677 | 05 آبان 1403 ساعت 15:54 | 26.4K بازدید | 20 دیدگاه

او در بارسا خیلی خوشحال بود

با فیگو چه زوجی بودیم، نمی‌دانم چطور به رئال رفت!

ریوالدو بعد از گذشت 24 سال هنوز درک نمی‌کند لوئیس فیگو چگونه و چرا بارسا را به مقصد رئال ترک کرد.

با فیگو چه زوجی بودیم، نمی‌دانم چطور به رئال رفت!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو زودتر از ریوالدو به بارسا پیوست و یک سال قبل از انتقالش به رئال کاپیتان آبی و اناری‌ها نیز شد. او سابقه گلزنی در ال کلاسیکو را داشت و تبدیل به مهره ای همیشه زهردار برای رئال شده بود. یک کابوس برای کهکشانی‌ها که فلورنتینو پرز به عنوان برگ برنده انتخابات ریاست باشگاه در سال 2000 او را به رئال منتقل کرد. وعده جذب فیگو و عقد پیش قرارداد با غرامت بالا در صورت فسخ سبب شد او بر لورنزو سانز پیروز شود و تاریخ رئال نیز برای همیشه عوض شد.

2100437

انتقال فیگو به رئال را جنجالی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال می‌دانند. ریوالدو که در آن زمان ستاره برتر بارسا و گلزن اول تیم بود، هنوز هم این انتقال را باور ندارد. او به آاس گفت: «راستش هرگز فکر نمی‌کردم لوئیز به رئال برود چون در بارسلونا بسیار خوشحال بود. او یک بازیکن متفاوت بود و بازیکنی که برای رئال مادرید به خصوص کابوس محسوب می‌شد و همیشه در ال‌کلاسیکو‌ها می‌درخشید. فکر می‌کردم همیشه قرار است در بارسلونا بازی کند. با او در فاز تهاجمی یک زوج عالی بودیم.»

آیا دلیل تصمیم او را متوجه شدید؟ «سخت است و هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. هر کدام از طرفین یک چیزی می‌گویند. احتمالاً انتقال به خاطر مسائل مالی بود. فلورنتینو پرز پول زیادی به فیگو داد و او را به تیمش برد.»

دیدگاه‌ها